سردار حسن زاده:

تحقق گام دوم انقلاب در سایه وحدت تحقق می یابد/گام اول انقلاب با عزت پشت سر گذاشته شد

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) گفت: باید آحاد مردم کشورمان با اتحاد در مسیر تحقق گام دوم انقلاب گام بردارند.

تحقق گام دوم انقلاب در سایه وحدت تحقق می یابد/گام اول انقلاب با عزت پشت سر گذاشته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یادواره شهدای وحدت سرداران شهید «نورعلی شوشتری» فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای قدس و جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران و «رجبعلی محمدزاده» فرمانده سپاه سلمان، با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجیدرضا حسن‌زاده» جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، مسئوولین شهرستان تربت جام، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در تربت جام برگزار شد.

سردار حسن‌زاده جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به هفته وحدت گفت: باید هفته وحدت به معنای واقعی در جمهوری اسلامی جاری شود.

او تصریح کرد: دشمنان اسلام با سرمایه گذاری کلان به دنبال آن هستند تا بین اهل سنت و تشیع اختلاف ایجاد کنند که الحمدالله بواسطه بصیرت امت اسلامی نقشه شوم دشمنان ناکام مانده و ایران اسلامی از عزت و عظمت بهره‌مند است.

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) گفت: این عزت به سادگی به دست نیامده است اگر امروز جمهوری اسلامی از جایگاه منطقه‌ای و بین المللی ممتازی برخوردار است به برکت آمیخته شده خون شهدای اهل سنت و تشییع است.

سردار حسن زاده افزود: یادواره شهدا این فرصت را برای ما فراهم می‌آورد تا گذشته پر افتخار خود را مرور کنیم و به یاد داشته باشیم که اقتدار امروز جمهوری اسلامی به ویژه در ابعاد نظامی به برکت جان فشانی و فداکاری شهدا و ایثارگران محقق شده است.

او تصریح کرد: عظمت امروز انقلاب اسلامی به این دلیل است که مردم، خداوند را کانون قدرت می‌دانستند و این در پرتو ایمان و باور‌های دینی و اخلاص به دست آمده و باید به این حقیقت توجه ویژه داشته باشیم.

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) در ادامه به نقش شهیدان شوشتری و محمدزاده در برقراری امنیت پایدار در منطقه جنوب شرق اشاره کرد و گفت: شهید شوشتری بعد از انقلاب عمر پر برکت خود را به عنوان خدمتگزاری صادق در دفاع مقدس و بعد از آن نیز در برقراری امنیت در منطقه شمال غرب و جنوب شرق سپری کرد.

حسن زاده افزود: در دوران تصدی مسئولیت فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای قدس سپاه توسط سردار شهید شوشتری، مردم استان سیستان و بلوچستان به این شهید والامقام و شهید محمدزاده عشق می‌ورزیدند. این عشق ورزی، به دلیل خدمتگزاری بی منت و مخلصانه این دو شهید عالی مقام بود.

او در ادامه به گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: گام اول انقلاب با عزت پشت سر گذاشته شد و جمهوری اسلامی به اقتدار دفاعی و دستاورد‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دست پیدا کرد. برای گذر از گام دوم انقلاب، با تلاش و کوشش خود را مضاعف کنیم.

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه (ع) گفت: چشم امید مستضعفین عالم به جمهوری اسلامی است تا با حرکت جهادی، گام دوم انقلاب را پشت سر بگذارند. باید آحاد مردم میهن اسلامی مان دست به دست هم بدهند و با اتحاد و انسجام به عنوان ید واحده در مسیر تحقق گام دوم انقلاب که عزت آفرین خواهد بود گام بردارند و افتخارات چشمگیری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند.
 
انتهای پیام//س.ج

 

عظمت انقلاب، ایمان به خداست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار