سردار سلامی:

مردان سپاه اجازه نمی‌ دهند هیچ چشم ناپاکی به جمهوری اسلامی ایران نگاه کند/ ما امروز قدرتمندیم


فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آنجایی که دشمنان ما در کمین هستند تا شعله‌ های کینه را به سرزمین ما منتقل کنند مردان سپاه اجازه نمی‌دهند هیچ چشم ناپاکی به این وطن نگاه کند.
 
مردان سپاه اجازه نمی‌ دهند هیچ چشم ناپاکی به جمهوری اسلامی ایران نگاه کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در اختتامیه نهمین مسابقات قرآنی کشوری ویژه خانواده سپاه پاسداران در تالار قدس حرم مطهر رضوی،  با حضور پرشور خانواده پاسداران برگزار شد با اشاره به اینکه امسال سال رونق تولید نامگذاری شده، گفت: این نامگذاری صرفا به معنای رونق تولید در صنعت نیست بلکه رونق تولید با محتوای دین و صیانت و ترویج دین است که خانواده پاسداران سپاه در این مسیر گام برداشته اند.

او تصریح کرد: آنجایی که دشمنان ما در کمین هستند تا شعله‌های کینه  را به سرزمین ما منتقل کنند مردان سپاه اجازه نمی‌دادند و نمی‌دهند هیچ چشم ناپاکی به این وطن نگاه کند.
 
‌فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: می‌دانیم در کنار آن هجرت بزرگ در دفاع از وطن، صبر خانواده‌ها و تحمل آنان اولین نقش را در تاریخ ما دارند.

سرلشکر سلامی افزود: اگر بانوان در خانه رنج دوری پاسدار‌ها را تحمل نکنند ما نمی‌توانیم قدمی برداریم، نقش بانوان در خانه دقیقا نقش همسرانشان در سنگر‌های دفاع کشور است و سنگر آن ها  قوی‌تر است.
 
او تصریح کرد: خانواده‌های پاسداران ما در آسمان همچون ستاره‌ای درخشان و تابان می‌درخشند.
 
‌فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به وسیله قرآن ما از تاریکی‌ها به وادی نور وارد می‌شویم و در سایه رحمت خدا قرار می‌گیریم؛ اینکه قرآن همه راه‌ها را به ما آموخته است یک حقیقت است.
 
او ادامه داد: ما چهل سال این را تجربه کرده ایم؛ به وسیله این نور هر دشمنی را شکست دادیم و از همه موانع عبور کردیم؛ به بهترین راه ما را هدایت می‌کنند.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: اگر مردم ما در بحران‌هایی مانند سیل و زلزله به قرآن و خدا توکل کنند کار تمام است و هیچ مشکلی بوجود نمی‌آید.

‌فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما امروز قدرتمندیم، اما دیروز قدرتمند نبودیم، اما چه چیزی باعث شد پیروز شویم؟ جواب مشخص است قدرت ایمان در اختیارمان بود.

او تصریح کرد: وقتی در مقابل دشمن قرار می‌گیریم او در واقع در ظاهر بزرگ است و رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن را دست کم نگیریم؛ وقتی ما به دشمنان بزرگی مثل آمریکا و شرکا که بی شک دو سوم قدرت نظامی جهان را شکل می‌دهند نگاه می‌کنیم، آرام هستیم و هیچ هراسی نداریم، چون خداوند فرمول پیروزی را در اختیار ما گذاشته است؛ می‌دانیم که اگر دین خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری می‌کند.

سرلشکر سلامی افزود: رهبر انقلاب فرمودند سپاه مانند مسجدی است که بر مبنای تقوا ساخته شده و مردانی در آن هستند که به پاکی فعالیت می‌کنند؛ این یکی از نشانه‌های سپاه است.

‌فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:  عظمت کنونی ما از اسلام است و این اسلام دینی است که به ما بزرگی و اقتدار بخشیده است.
 
انتهای پیام// ج.ر
 

حضور ‌فرمانده کل سپاه پاسداران در مسابقات قرآنی خانواده پاسداران سپاه در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
درود بر مردان سپاه
آخرین اخبار