هیچ صنفی حق ندارد به بهانه‌ی گرانتر شدن بنزین خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کند

دادستان زرند گفت: در اولین فرصت کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر بازار پس از گران شدن بنزین تشکیل خواهیم داد و مردم مطمئن باشند با سودجویان با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

هیچ صنفی حق ندارد به بهانه‌ی گرانتر شدن بنزین خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: از فشاری که روی مردم وارد میشود نگران هستم و اگر چه ممکن است بازار متاثر از این موضوع شود اما هر اقدامی باید بر مبنای قانون باشد بهمین لحاظ باید با وسواس بیشتری دنبال کنترل بازار و قیمت‌ها باشیم تا سودجویانی که حسابشان از کاسبان منصف بازار جدا می‌باشد به هر بهانه‌ای اقدامی بر افزایش غیر منطقی و غیر قانونی کالا‌ها و ارزاق عمومی نکنند.

 قویدل با هشدار به سودجویان گفت: اجازه نخواهیم داد این موضوع روی مردم فشار مضاعفی وارد کند و لذا در اولین فرصت کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر بازار پس از گران شدن بنزین تشکیل خواهیم داد و مردم عزیز شهرستان مطمئن باشند با سودجویان با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب زرند سپس با اشاره به برنامه‌های اتاق فکر دشمنان جهت بهره برداری از شرایط فعلی گفت: احتمال میدهیم که فراخوان‌های اعتراضی و برگزاری تجمعات غیرقانونی از سوی معاندین نظام صورت گیرد که صدالبته مردم با بصیرت و انقلابی ایران مراقب این توطئه دشمن مثل همیشه خواهند بود.

قویدل افزود: انشاالله با درایت مردم و هوشیاری مسئولان تمام توطئه‌های دشمنان این نظام و ملت را مثل همیشه نقش بر آب خواهیم کرد.

دادستان زرند سپس با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از مطالبه گری قانونی مردم هم گفت: وفق قانون، مطالبات مردمی هم باید اگاهانه ودر چارچوب قانون باشد و دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد دشمنان از این شرایط بهره برداری کنند و با قاطعیت با مخلین نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد شدالبته مسؤلین هم بایدقدرشناس صبوری وهمراهی ملت عزیزوفهیم باشندوتمام هم وغم خودراباتلاش وکارجهادی برای رفع مشکلات مردم شریف وثبات قیمت‌ها وکاهش تورم بکاربندند.

این مقام قضایی سپس افزود:مردم ایران نشان داده اند که در سخت‌ترین شرایط که دفاع مقدس نقطه‌ی بارز این شرایط است با هوشیاری و همدلی و وحدت پشت آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و اجازه نخواهند داد این نظام ولایی در تداوم مسیر انقلابی خود با مشکل روبرو شود.

انتهای پیام/س

تشکیل کمیته ویژه‌ای برای نظارت بر بازار پس از گران شدن بنزین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار