اشتغال بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی و معدنی شاهین دژ

رییس ادراره صنعت، معدن وتجارت شهرستان شاهیندژ گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی و معدنی این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امان الله نقدی رییس ادراره صنعت، معدن وتجارت شهرستان شاهیندژ گفت: شهرستان شاهیندژ دارای ۴۸ واحد صنعتی فعال و ۲۴ معدن می‌باشد که برای یک هزار و ۲۹۷ نفر از شهروندان این شهرستان زمینه اشتغال را فراهم کرداند.

او ادامه داد: هم اکنون در شهرستان شاهیندژ ۴۸ واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۷۳۶ میلیارد ریال دارای پروانه بهره برداری می‌باشند که فعالیت واحد‌های مذکور برای یک هزار و ۱۱۴ نفر زمینه اشتغال را فراهم ساخته است.

رییس ادراره صنعت، معدن وتجارت شهرستان شاهیندژ اضافه کرد: همچنین در این شهرستان ۱۶ طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۴ هزار و ۳۸۹ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و با ایجاد زمینه اشتغال برای ۸۰۴ نفر در دست اجرا می‌باشد.

نقدی عنوان کرد: شهرستان شاهیندژ دارای ۲۴ معدن با حجم استخراج سالانه ۳۳۴ هزار تن انواع مواد معدنی و با اشتغال زایی برای ۱۸۳ نفر می‌باشد.

او با اشاره به واحد‌های صنفی این شهرستان افزود: در این شهرستان ۳ هزار و ۳۵۳ واحد صنفی وجود دارد که ۸ هزار و ۳۸۲ نفر نیز در این واحد‌های صنفی مشغول بکار می‌باشند.

نقدی همچنین بیان کرد: در ۷ ماهه نخست امسال یک هزار و ۱۰۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی شهرستان انجام شد که منجر به تشکیل ۲۴۳ فقره پرونده تخلف صنفی گردید و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

انتهای پیام/م

 

ایجاد اشتغال در واحدهای صنعتی شاهین دژ

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.