هاشمی: مقابل قهرمان ایران بدون تمرکز باشیم، تنبیه خواهیم شد

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: نفت قهرمان ایران محسوب می‌شود و اگر مقابل آنها با تمرکز بازی نکنیم، تنبیه خواهیم شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد شرایط مهرام اظهار داشت: شرایطمان خوب است و هر روز بهتر می‌شویم و سعی می‌کنیم روندی را طی کنیم که رو به پیشرفت باشد. هنوز به آمادگی 100درصد نرسیده‌ایم و جای زیادی باقی مانده است اما مطمئناً از هفته‌های اول بهتر کار می‌کنیم.

هاشمی: مقابل قهرمان ایران بدون تمرکز باشیم، تنبیه خواهیم شد

* مقابل قهرمان بدون تمرکز باشیم، تنبیه می‌شویم

وی در مورد بازی با نفت آبادان گفت: قطعا بازی سختی پیش‌رو داریم. نفت آبادان تیم خوبی است و هر چند تعداد از بازیکنان فصل قبل خود را از دست داده اما به هر حال آنها قهرمان سال گذشته هستند و در آسیا هم سوم شده‌اند. به هر حال تیمی که قهرمان می‌شود و به آسیا می‌رود، شخصیت درونی قابل احترامی دارد، باید خیلی تلاش کنیم که به پیروزی برسیم و اگر بدون تمرکز بازی کنیم، تنبیه خواهیم شد.

* در سال‌های گذشته لیگ آب رفته بود

سرمربی مهرام در مورد اینکه 4 هفته گذشته را چطور می‌بیند، عنوان کرد: 6، 7 سال بود که لیگ‌مان هر سال ضعیف‌تر می‌شد و آب می‌رفت و بسکتبال ما لطماتش را هم در این چند سال خورد، اما امسال با تمهیداتی که تمام عوامل اجرایی از جمله فدراسیون، باشگاه‌ها و رسانه‌ها در نظر گرفتند، شرایط بهتر شد.

هاشمی تأکید کرد: برخی فکر می‌کنند باید همه تیم‌ها در یک سطح باشند، اما اینطور نیست و در تمام دنیا همین شرایط وجود دارد و تیم‌های قوی، متوسط و ضعیف در لیگ در کنار هم قرار می‌گیرند. امیدوارم ماحصل بازی‌های این فصل باعث پیشرفت بسکتبال ما شود.

منبعک فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم بسکتبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار