تابش: میزان بودجه باشگاه سپاهان به کسی ارتباطی ندارد/ قلعه نویی لیست مازادی نداده است/ اشکالاتی در هوادهی نقش جهان وجود دارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: کل هزینه حدود ۸۰ تیم ما در رشته‌های ورزشی ۱۰۰ میلیارد تومان است.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه بودجه ۹۰ میلیاردی این باشگاه به ۵۰ میلیارد کاهش یافته است، اظهار کرد: من چنین اظهاراتی را مطرح نکردم. بیان کردم که کل هزینه حدود ۸۰ تیم ما در رشته‌های ورزشی  ۱۰۰ میلیارد تومان و  بودجه ما ۵۰ میلیارد تومان است. علاوه بر این  به کسی ارتباطی ندارد که بودجه ما چقدر است. البته بودجه با هزینه فرق می‌کند و ما از طریق حامی مالی هزینه‌های خود را تامین می‌کنیم.  

تابش درباره اینکه گفته می‌شود قلعه نویی لیست مازاد داده است و محسن مسلمان در نیم فصل از این تیم جدا می‌شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و لیست مازاد نداریم چرا که بازیکنان خوبی داریم و از همه آن‌ها راضی هستیم. همچنین صحبتی با قلعه نویی سرمربی تیم در این باره نشده است و به همه بازیکنان خود ایمان داریم.  

تابش: میزان بودجه باشگاه سپاهان به کسی ارتباط ندارد/ قلعه نویی لیست مازادی نداده است/ اشکالاتی در هوادهی نقش جهان وجود دارد

برخی از افراد مغرضانه حرف می زنند 

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود این تیم زمان زیادی برای استراحت دارد، تصریح کرد: زمان استراحت تیم ما به اندازه سایر تیم‌ها است و برخی از افراد مغرضانه حرف می‌زنند و به صورت سالم فکر نمی‌کنند و گرنه در دوره زمانی مشخص بازی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: تابش: آپشن قرارداد ۶ بازیکن ۵۰ میلیارد و برابر با کل بودجه تیم ما است/ نمایندگان مجلس به فحاشی‌ها ورود کردند


او درباره اظهارات قلعه نویی مبنی بر اینکه زمین ورزشگاه نقش جهان برای این تیم سم است، بیان کرد: زمین ورزشگاه نقش جهان خوب است، اما اشکالاتی در هوادهی  این زمین وجود دارد که باید برطرف شود. دستگاه‌های جدیدی  خریداری کردیم که ورود این دستگاه‌ها به علت تحریم‌ها با تاخیر صورت می‌گیرد. به هر حال وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان روز به روز بهتر می‌شود و مشکلی در این باره نداریم.  

تعطیلات لیگ برتر به ضرر ما است 

تابش درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر به نفع تیم سپاهان است یا نه، اظهار کرد: متاسفانه هر کسی درباره تیم‌های دیگر صحبت می‌کند، اما من درباره تیم خودمان حرف می‌زنم. به نظرم با توجه به اینکه روند تیم ما خوب است به همین علت تعطیلات لیگ برتر به ضرر ما است. البته برنامه بازی‌های تیم ملی باعث شده که لیگ تعطیل شود و ما هم باید به این برنامه احترام بگذاریم.  

مدیرعامل سپاهان درباره صدرنشینی شهر خودرو در لیگ برتر بیان کرد: جایگاه تیم‌ها در جدول لیگ برتر تا پایان فصل جابه جا می‌شود و بازی‌های زیادی باقی مانده است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.  

او درباره وضعیت جسمانی امیرقلعه نویی بیان کرد: قلعه نویی هنوز کسالت جزیی دارد و کم و بیش در تمرینات حضور می‌یابد تا تمرینات تیم را زیر نظر بگیرد.  

تابش: میزان بودجه باشگاه سپاهان به کسی ارتباط ندارد/ قلعه نویی لیست مازادی نداده است/ اشکالاتی در هوادهی نقش جهان وجود دارد

در صورت توهین به باشگاه سپاهان شکایت می کنیم 

تابش درباره اینکه پرسپولیسی‌ها قرار است که به علت اظهاراتش از او شکایت کنند، گفت: من هم شنیدم که باشگاه پرسپولیس قصد دارد این کار را انجام بدهد و ما هم در صورتی که ببینیم کسی علیه باشگاه ما صحبت می‌کند و اظهاراتش توهین آمیز است به طور حتم شکایت می‌کنیم و از حق خود دفاع خواهیم کرد.  

مدیرعامل سپاهان درباره مخالفت باشگاه با حضور محبی در تیم ملی امید گفت: چنین درخواستی مطرح نشد که ما مخالفت کنیم. نورافکن و کیخسروی را در تیم ملی امید داریم و محبی هم بعد از بازی تیم ملی برابر تیم ملی عراق به تمرینات تیم بازگشت و مشکلی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه سپاهان به جدایی محسن مسلمان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۸
میزان قراردادباشگاه دیگر هم به شما ربطی ندارد که اظهارنظر می کنید
آخرین اخبار