افزایش نرخ در ناوگان حمل و نقل عمومی نخواهیم داشت/امکان دوگانه سوز کردن خودرو‌های تک سوز وجود ندارد

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: آژانس‌های درون شهری با افزایش قیمت بنزین، نباید هیچ گونه افزایش نرخی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد محبی مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه آژانس‌های درون شهری با افزایش قیمت بنزین، نباید هیچ گونه افزایش نرخی داشته باشند، گفت: سهمیه خودو‌های تک سوزی که در آژانس‌ها فعالیت دارند، ۲۰۰ لیتر و دوگانه سوز‌ها ۱۲۰ لیتر خواهد بود.

او ادامه داد: در راستای افزایش قیمت بنزین، در ناوگان حمل و نقل اعم از تاکسی، ون ها، آژانس‌ها و سرویس‌های مدارس هیچ گونه افزایش نرخ کرایه نخواهیم داشت.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: سهمیه تاکسی‌های دوگانه سوز ۲۵۰ لیتر، تاکسی‌های تک سوز ۴۰۰ لیتر و ون‌ها ۶۰۰ لیتر در ماه در نظر گرفته شده است.

محبی با اینکه اینکه سهمیه بندی تفاوتی در نوع خودرو ندارد، افزود: در حال حاضر امکان دوگانه سوز کردن خودرو‌های تک سوز وجود ندارد.
 

تاکسی متر در مشهد اجباری است

 
او ادامه داد: تاکسی متر در مشهد اجباری است و راننده ملزم به استفاده از آن است که نرخ ورودی ثابتی هم دارد و بر اساس هر ۲۰۰ متر مبلغی مشخص می‌شود که البته نرخ در شب هم متفاوت است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: قرار است طرح پایلوتی در بعضی از خطوط تاکسیرانی اجرا شود که بر اساس تاکسی متر عدد ثابتی به صورت برچسب برروی تاکسی آن خط نصب خواهد شد که اگر این طرح بر مبنای رضایت شهروندان موفقیت آمیز باشد در خطوط دیگر هم اجرایی شود.
 
محبی افزود: آژانس‌های درون شهری باید مجوز‌های لازم را از شهرداری اخذ کنند تا بتوانند از این سهمیه بندی برخوردار شوند.
 
او ادامه داد: سهمیه بنزین سرویس‌ مدارس تک سوز ۱۲۰ لیتر و دوگانه سوز ۸۰ لیتر در ماه می‌باشد که قرار است در نظریه و آمار کارشناسی اطلاعاتی مبنی بر افزایش سهمیه سرویس مدارس به استانداری ارائه شود.
 

شرکت‌ تاکسی‌ های اینترنتی با شهرداری قرارداد منعقد کنند

 
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تمامی خودرو‌های حمل و نقل در سطح شهر باید شناسه داشته باشند، همچنین شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی باید با شهرداری قراردادی منعقد کنند.

محبی افزود: تاکسیران‌ها نگران کمبود جایگاه CNG در سطح شهر نباشند، چرا که پیگیر مکان‌های مخصوص تاکسی‌ها در جایگاه‌های CNG خواهیم بود.

او تصریح کرد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۳۷ و یا با شماره تلفن ۳۳۴۴۸۱۵۰ تماس حاصل نمایند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.