مقدماتی یورو ۲۰۲۰

پیروزی پر گل آلمان، هلند و بلژیک/ صعود ولز با درخشش رمزی

در ادامه دیدار‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه شب گذشته، ۹ دیدار همزمان برگزار شد.

پیروزی پر گل آلمان، هلند و بلژیک/صعود ولز با درحشش رمزیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه شب گذشته، ۹ دیدار همزمان در چهار گروه برگزار شد.

در گروه C تیم ملی آلمان با نتیجه شش بر یک مهمانش ایرلند شمالی را مغلوب کرد. ژرمن‌ها ابتدا با دریافت گل در دقیقه هفت غافلگیر شدند، اما در ادامه شش گل توسط گنابری در دقایق ۱۹، ۴۷ و ۶۰، گورتسکا در دقایق ۴۳ و ۷۳ و برانت در دقیقه ۹۱ زدند و کار خود را قاطعانه در دور مقدماتی یورو به پایان رساندند.

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی هلند که از پیش صعودش را به همراه آلمان به مسابقات جام ملت‌های اروپا قطعی کرده بود، با پنج گل مهمانش استونی را شکست داد. واینالدوم در دقایق ۶، ۶۶ و ۷۹، سه گل زد و هت تریک کرد. آکه در دقیقه ۱۹ و بادو در دقیقه ۸۷ دیگر گل‌ها را برای لاله‌های نارنجی زدند.

در جدول این گروه، آلمان با ۲۱ امتیاز و هلند با ۱۹ امتیاز صعود کردند. ایرلند شمالی با ۱۳، بلاروس با چهار و استونی با یک امتیاز در رتبه‌های بعدی جای گرفتند.


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی ایتالیا با شکست بوسنی/ آتش بازی اسپانیا در شب صعود سوئد


در گروه I، تیم ملی بلژیک با نتیجه شش بر یک مهمانش قبرس را در هم کوبید. کریستین بنتکه در دقایق ۱۶ و ۶۸، کوین دیبروینه در دقایق ۳۶ و ۴۲، یانیک کاراسکو در دقیقه ۴۴ و کریستوفورو (گل به خودی) در دقیقه ۵۱ گل‌های شیاطین سرخ اروپا را به ثمر رساندند. گل نخست این بازی را نیکولاس یوآنو در دقیقه ۱۵ برای قبرس زده بود.

در همین گروه، روسیه پنج بر صفر میزبانش سن‌مارینو را برد و اسکاتلند سه بر یک مقابل قزاقستان پیروز شد. در جدول گروه نهم، بلژیک با ۳۰ و روسیه با ۲۴ امتیاز صعودشان به یورو ۲۰۲۰ قطعی شده بود. اسکاتلند با ۱۵، قزاقستان با ۱۰، قبرس با ۱۰ و سن مارینو بدون امتیاز در رتبه‌های بعدای گروه جای گرفتند.


بیشتر بخوانید:

پیروزی پرتغال در شب هت تریک رونالدو/ جشنواره گل انگلیس مقابل مونته‌نگرو


در گروه E تیم ملی ولز با نتیجه دو بر صفر مهمانش تیم ملی مجارستان را شکست داد. هر دو گل ولز را آرون رمزی هافبک تیم یوونتوس ایتالیا به ثمر رساند تا اژد‌های اروپا بالاتر از تیم‌های اسلواکی و مجارستان و پس از تیم کرواسی جواز حضور در مسابقات یورو را کسب کرد.

در دیگر بازی این گروه اسلواکی با دو گل مهمانش آذربایجان را شکست داد تا این تیم با ۱۳ امتیازی بالاتر از مجارستان ۱۲ امتیازی در رتبه سوم گروه قرار بگیرد. آذربایجان هم با یک امتیاز در قعر جدول گروه جای دارد.

در گروه G، لهستان سه بر دو مهمانش اسلوونی را مغلوب کرد و لتونی یک بر صفر از سد اتریش گذشت. در جدول این گروه لهستان ۲۲ و اتریش ۱۹ امتیازی به یورو ۲۰۲۰ صعود کردند.


بیشتر بخوانید: آرژانتین ۱ - برزیل صفر/ پیروزی آلبی سلسته در ریاض با گل مسی


انتهای پیام/

نتایج مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.