جذب 13 درصد اسناد خزانه در کرمان

استاندار کرمان گفت: فقط ۱۳ درصد از ۵۲۵ میلیارد تومان اسناد خزانه این استان امسال جذب شده که این اعتبار باید با پیگیری دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد.

جذب 13 درصد اسناد خرانه در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان روز شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: فقط ۱۳ درصد از ۵۲۵ میلیارد تومان اسناد خزانه این استان امسال جذب شده که این اعتبار باید با پیگیری دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد.

فدایی افزود: نسبت به برنامه زمانبندی که ۵۰ درصد بوده، در جذب اسناد خزانه عقب هستیم و فرصت زمانی برای جذب این اعتبارات تا پایان سال مالی ۳۱ تیرماه است.

او اظهار داشت: موارد مهم بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی استان کرمان از طریق وزارتخانه‌ها دنبال شود به خصوص پروژه‌هایی که سال آینده باید به اتمام برسد که باید به صورت کافی در بودجه سال آینده دیده شود.

استاندار کرمان تصریح کرد: ۴۷۷ میلیارد تومان طلب پیمانکار از دستگاه‌های اجرایی است و فقط هفت میلیارد تومان را می‌توانیم با تهاتر پرداخت کنیم.

او گفت: پیمانکارانی که مایل به تهاتر هستند کالابرگ خود را تکمیل و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان ارائه کنند و برای بخش ملی نیز این اقدام انجام شود.

فدایی ادامه داد: برنامه زمان‌بندی برای فراخوان و واگذاری پروژه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی رعایت شود.

انتهای پیام/س

13 درصد اسناد خزانه در کرمان جذب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار