مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان خبرداد؛

اجرای طرح محله محور در ۳۵ نقطه استان سمنان

بینایی گفت : طرح محله محور در ۳۵ نقطه شهری و روستایی سطح استان باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طرح محله محور در ۳۵ نقطه استان اجرا می‌شود، گفت: این ۳۵ محله در شهر‌ها و روستا‌ها باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی انتخاب‌شده‌اند.

او اجرای طرح محله محور را از برنامه‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در سطح استان سمنان دانست و افزود: این طرح باهدف تامین حداقل‌های مورد نیاز محلات در زمینه‌های فرهنگی، هنری، نشاط اجتماعی، دوری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش و ... اجرا می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان استفاده از انجمن‌های هنری و فرهنگی ارشاد اسلامی در اجرای طرح محله محوری را در سطح استان خواستار شد و گفت: بعضاً مشاهده می‌شود که خروجی یک برنامه هنری به‌مراتب بیشتر از اجرای چندین طرح در حوزه اجتماعی است لذا درزمینهٔ اجرای این طرح از ظرفیت بالقوه هنر می‌بایست استفاده کرد.

بینایی یکی از محور‌های اجرای طرح محله محوری را شناسایی استعداد‌های هر محله عنوان کرد و گفت: این امر می‌تواند زمینه فعالیت انجمن‌های هنری را در طرح محله محوری فراهم کند تا شاهد شکوفایی و رشد استعداد‌های بالقوه موجود در ۳۵محله هدف طرح باشیم.

او شناسایی استعداد‌ها و بهره‌گیری از آن‌ها را رکنی مهم در طرح محله محوری دانست و ابراز داشت: باید تلاش کنیم شاخص آسیب‌های اجتماعی ازجمله طلاق در جامعه کاهش یابد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: برای بهتر شدن وضعیت عمومی جامعه از همه گروه‌ها و انجمن‌های فعال در زمینه‌های فرهنگی و هنری کمک می‌طلبیم.

انتهای پیام/ح

ضرورت شکوفایی استعداد‌ها در محلات استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار