رسیدگی به بیش از ۱۰۰ هزار درخواست در میز خدمت شرکت گاز

۱۰۴ هزار و ۶۰۰ درخواست در میز خدمت شرکت گاز گیلان رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، با اشاره به انجام بیش از ۱۰۰ هزار خدمت در این شرکت ،گفت: شرکت گاز استان هم اکنون ۲۳ خدمت درخصوص گاز را از طریق حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان به مشترکان ارائه می‌کند.

او افزود: بیشترین خدمات انجام شده در میز خدمت این شرکت تا پایان آبان ماه امسال متعلق به دفاتر پیشخوان با انجام حدود ۸۰ هزار خدمت است و پس از آن بخش حضوری با ۱۵ هزار ۶۰۰ خدمت و بخش الکترونیک با انجام ۹ هزار خدمت در رده‌های بعدی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، همچنین از اجرای دوره‌های آموزشی مختلف برای مدیران و کارکنان شرکت به ویژه نیرو‌هایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند، در خصوص نحوه تعامل و رفتار مناسب با مشترکین خبر داد و گفت: برگزاری مستمر این آموزش‌ها برای افزایش رضایتمندی مشترکان امری ضروری است.

حسین اکبر افزود: این شرکت برای افزایش کیفیت پاسخگویی به مردم، راه‌های جدیدی از جمله نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز را راه اندازی کرده است که در سال جاری نزدیک به یک هزار مشترک از خدمات آن استفاده کردند.

اوف در پایان با اشاره به اجرای طرح حذف صورتحساب کاغذی گاز از ابتدای آذرماه امسال در سراسر کشور از همه مشترکانی که تاکنون اطلاعات خود را به شرکت گاز ارائه نکرده اند درخواست کرد تا در اسرع وقت از طریق سایت شرکت گاز و یا ارسال شماره اشتراک گاز به همراه ستاره و شماره یک (۱*شماره اشتراک) به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۴ یا سامانه پیامکی ۲۰۰۰۶۱۹۴، نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه شرکت گاز اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

 بیش از ۱۰۰ هزار درخواست در میز خدمت شرکت گاز رسیدگی شد

برچسب ها: وزارت نیرو ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.