نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

شاخص‌ترین بسیجیان هماهنگ‌ترین انسان‌ها با قرآن هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار جمعی از اساتید، کارکنان و مسئولان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) گفت: شاخص‌ترین بسیجیان هماهنگ‌ترین انسان‌ها با قرآن و آرمان‌های الهی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از اساتید، کارکنان و مسئولان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) گفت:شاخصه و معیار‌های بسیج، برگرفته از قرآن و آرمان‌های الهی است و به خاطر همین خدایی بودن است که شجره طیبه بسیج ماندگاری پیدا کرده و هر روز در حال رشد و بالندگی است.

او، یکی از شاخصه‌های بسیجی بودن را لبخند نزدن به کافران معرفی کرد و گفت: بسیجیان باید همان گونه که خدای متعال تأکید کرده است، در مقابل کافران محکم باشند و همه لبخند خود را متوجه مؤمنان کنند و نحوه برخورد خود با مشرکان و کفار را با قرآن تنظیم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: شاخصه و معیار‌های بسیج، برگرفته از قرآن و آرمان‌های الهی است و به خاطر همین خدایی بودن است که شجره طیبه بسیج ماندگاری پیدا کرده و هر روز در حال رشد و بالندگی است.

او عنوان کرد: امام خمینی (ره) خود را با معیار‌های قرآنی هماهنگ کرد و به همین خاطر بزرگ‌ترین و شاخص‌ترین بسیجی عصر ما شد و توانست با انقلاب اسلامی شرق و غرب را تحت تأثیر قرار دهد و متحول کند.

امام جمعه قزوین، جوانمردی، داشتن ارتباط ولایی، توجه به امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر شاخصه‌های بسیجیان مطرح کرد.

انتهای پیام/ک

یکی از شاخصه‌های بسیجی لبخند نزدن به کافران است

برچسب ها: سپاه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار