بیش از ۲ هزار انشعاب غیرمجاز در روستا‌های اهواز وجود دارد که ۱۰۰ فقره آن‌ها با تلاش آبفا روستایی و همکاری روستاییان مجاز شد.

آریا خاکی مدیر امور آبفا کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وجود انشعابات غیرمجاز در شبکه های آبرسانی را یکی از معیار‌های پایداری شبکه‌ عنوان کرد و گفت: به همان نسبت که انشعابات غیرمجاز وجود دارد، ناپایداری و آلودگی‌های شبکه آبرسانی بیش‌تر خواهد شد.

او بیان داشت: در مسیر لامی از روستای دغاغله تا روستای اوبقال، ۱۳ روستا با جمعیت ۲۰ هزار نفر در قالب ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار زندگی می‌کنند.

آریاخاکی تصریح کرد: از این تعداد، ۲ هزار و ۵۰۰ فقره اشتراک مجاز و قانونی دارند و مابقی آن‌ها در حدود ۲ هزار و ۵۰ اشتراک نیز غیرمجاز و غیرقانونی هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: از ۲ هزار و ۵۰ اشتراک غیرمجاز، حدود ۸۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز تجاری و صنعتی کشف شده است.

به گفته مدیر امور آبفا کلانشهر اهواز، با تاکیدات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان، رصد انشعابات غیرمجاز و پیگیری از طریق مراجع قضایی و صدور اجرائیه انجام و حدود ۱۰۰ انشعاب آن‌ها قانونی شده است.

او ادامه داد: با همت و تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و همکاری دهیار، شورا و اهالی روستاها، با جمع آوری و ساماندهی انشعابات غیرمجاز، درخصوص پایداری و بالا بردن شاخص‌های کمی و کیفی آب شاهد آبرسانی مطلوب به روستاییان خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

جمع آوری انشعابات غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.