فرمانده کل سپاه:

ایران امروز قلب و مغز تحولات سیاسی جهان است

فرمانده کل سپاه از کاهش نفوذ سیاسی دشمنان ایران در جهان خبر داد و گفت: ایران امروز قلب و مغز تحولات سیاسی جهان است.

بسیج ریشه در عمق احساس و ایمان مردم داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار سرلشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان با اشاره به نقش آمریکا و متحدانش  در  اقتصاد جهان، گفت: با رهبری امام خامنه‌ای توانسته ایم دشمن را مدیریت کرده و تمرکز آن‌ها را برهم زده است که  در حال حاضر سرگردان و فاقد عمل و عکس العمل شده است.

 او از کاهش نفوذ سیاسی دشمنان ایران در جهان خبر داد و گفت: ایران امروز قلب و مغز تحولات سیاسی جهان است.

سردار سلامی با بیان اینکه ما قدرت تمرکز را از دشمن گرفته ایم، گفت: امروز دشمنی را که قصد فلج کردن روح اقتصادی مردم ایران را داشت، با آگاهی  و بصیرت مردم ایران مغلوب کردیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه  نظام آمریکا نظامی سیاسی فرسوده است، گفت: نظام سیاسی آمریکا در صدد تحقیر و عقب نگه داشتن ملت هاست و با تعامل با آن دولت خبیث نمی‌توان به پیشرفت و افتخار آفرینی رسید.

سلامی گفت: تجربه‌های بزرگ در ایران نشان می‌دهد دشمنان به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و تحریم های اقتصادی آن‌ها دیگر برای خودشان بیشتر فشار ایجاد کرده است.

او گفت:آشفتگی رژیم آل سعود و صهیونیستی نشانه ناامیدی آنها از تحریم‌ها است  که ترس عبور ما از تحریم‌ها و تکیه بر اقتصاد بدون نفت  را دارند.
فرمانده کل سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان همدان گفت: دشمن متحیر از چگونگی حفظ زنجیره‌های مقاومت در منطقه است که  نفوذ انقلاب اسلامی باعث این امر شد.

سردار سلامی گفت: دشمنان خود به این باور رسیده اند که صهیونیسم محو می‌شود.

او شکست نقشه‌های دشمنان را در اغتشاشات اخیر کشور، پیروزی دیگر برای مردم ایران دانست و ادامه داد:  قلب شور انگیز انقلابی راه مقابله با مستکبران و پیام آور رحمت و آرامش برای ملت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیجیان پیش مرگان مردم ملت هستند، گفت: ما ملت بزرگ ایران را تنها نمی‌گذاریم و با آنها شریک و در قلب خطر‌ها حضور می‌یابیم.

سردار سلامی با اشاره به اینکه ما متحد و همیاران هم هستیم، گفت:  با هرکه بخواهد در برابر مردم ایران صف آرایی کنند مقابله می‌کنیم.

او افزود: اگر از سختی‌ها نگذریم به آرامش نمی‌رسیم و سختی‌ها مقاومتی برای سعادت جامعه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه رسیدن به سعادت را مقاومت دانست و بیان کرد: ما به وعده‌های خدا ایمان داریم، دشمنان مراقب باشند ملت ایران رشید، سربلند و هنرمند در شکست دادن دشمنان است.

او در ادامه با بیان اینکه از همه ظرفیت‌ها برای کمک به محرومان استفاده می‌کنیم، گفت: ریشه‌های مستحکم بسیج در اعماق احساس و ایمان مردم ایران شکل گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با با اینکه بسیج کلمه طیبه است، افزود: از بسیج نیرو‌های پاک و دلاور رشد می‌کند و بسیجیان باور کنند که آنها تجلی نزول خیر خداوند بر این ملت هستند.

 سردار سرلشگر سلامی وجود شوق انگیز بسیجیان را نشانه خیر و برکت بر امت ایران دانست و بیان کرد: روحیه فداکاری شما دشمنان را مایوس می‌کند و حضور هر یک از شما از فرستادن موشک به قلب دشمن  موثرتر است.

 او ادامه داد: حضور شما روحیه بخش است و قدرت نظام و اعتبار آن را افزایش می‌دهد.

فرمانده کل سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور شاداب جوانان و نوجوانان بسیجی در این اجتماع ،نگینی در تمدن ایران و اسلام است.

 سردار سرلشگر سلامی با تبریک هفته بسیج با بیان اینکه ما در برجسته‌ترین برهه تاریخ و اسلام هستیم، گفت:  ایران اسلامی امروز در مرکز جنگ تمام عیار جهانی است که  توانسته رویا‌های دشمنان را نابود کند.

او افزود: ما دشمنی را که قصد داشت ایران  را به انزوای عمومی ببرد، به انزوا بردیم.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.