مرز‌های ایران اسلامی به اقصی نقاط جهان گسترش پیدا کرده

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت : امروز مرز‌های ایران اسلامی به اقصی نقاط جهان گسترش پیدا کرده و فرهنگ بسیجی لرزه برتن استکبار افکنده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«محمد ابراهیم الهی تبار» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت : بسیجیان با رشادت ها، شهامت ها، شجاعت‌ها و همه خوبی‌های خود باعث عزت و استقلال ایران اسلامی شده اند و با وجود نهاد بسیج، دشمن در طراحی توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

او با بیان اینکه طبق فرمایش امام خمینی (ره) بسیج شجره طیبه است، گفت : سال ۱۳۵۸ که انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود و هنوز جنگ تحمیلی علیه ایران شروع نشده بود، رهبر کبیر انقلاب اسلامی با دوراندیشی، بصیرت و جهان بینی خود فرمان تشکیل این نهاد انقلابی را صادر کردند که این نهاد در همان مقطع تاریخی شکل گرفت.

معاون استاندار با بیان اینکه امام خمینی (ره) زیباترین کلمات را در خصوص بسیج با مصداق ایثارگری، اخلاص، فداکاری، عشق به ذات حضرت حق، شجره طیبه، مدرسه عشق، شهادت طلبی، شهامت و... بکار بردند، گفت: تمام این ویژگی‌ها در بسیج نهفته است و با وجود بسیج بود که کشور در مقابل تجاوز عراق که از سوی ۲۰ کشور جهان حمایت می‌شد، به پیروزی رسید.

الهی تبار با بیان اینکه استکبار بار‌ها شیوه‌های مختلفی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بکارگرفته اند، گفت: دشمن از شیوه‌های نظامی به محدویت‌ها و تحریم‌های شدید به منظور کاهش تاب آوری اجتماعی و اقتصادی مردم روی آورده، اما امروز ایران اسلامی به دلیل مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار به عنوان سمبل مقاومت در جهان شناخته می‌شود و فرهنگ ناب بسیجی منجر شده که کشور در مقابل کوران‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند و همین فرهنگ شکست دشمنان را در همه عرصه‌ها به دنبال داشته است.

او گفت: باید رفتار و حرکت همه ما به گونه‌ای باشد که یادآور کسانی باشد که جان شیرین خود را فدای اهداف انقلاب اسلامی کردند و دشمنان بدانند زمانی که کیان انقلاب اسلامی هدف قرار بگیرد همه ما با شجاعت و شهامت دفاع خواهیم کرد و اجازه کوچکترین دخالت و توطئه‌ای را به دشمنان نخواهیم داد.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری گفت: مردم شریف ایران اسلامی در دوم اسفندماه حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و با حضور در پای صندق‌های اخذ رای اراده خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به همگان نشان خواهند داد .

 

 

انتهای پیام/د

بسیجیان با رشادت ها، شهامت ها باعث عزت و استقلال ایران اسلامی شده اند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار