همزمان با سراسر کشور ؛

ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان غربی آغاز شد

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان غربی آغاز شدعلی مصطفوی رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌غربی می‌توانند از امروز تا شانزدهم آذرماه جاری از ساعت هشت صبح تا ۱۸ برای ثبت‌نام به مراکز حوزه‌های دهگانه انتخابیه در استان مراجعه کنند.
 
او از داوطلبان انتخاباتی خواست تا برای سهولت ثبت‌نام و اجتناب از هرگونه معطلی به هنگام مراجعه برای ثبت‌نام، اصل مدارک اعلام شده و لازم از قبیل کارت ملی، شناسنامه، عکس و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن و همچنین پایان خدمت را همراه داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی در زمینه امکان تمدید زمان ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: از نظر قانونی، ثبت‌نام در چارچوب زمان‌بندی از قبل اعلام شده انجام می‌شود.

او ادامه داد: ده مرکز حوزه انتخابیه در ۱۷ شهرستان آذربایجان‌غربی برای ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم وجود دارد.
 
انتهای پیام/م
 

آغاز ثبت نام از داوطلبان در آذربایجان غربی

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.