شهنازی:‌ حسینی نشان داد که سن و سال مهم نیست/ بازیکن پیکان باید ۵ بازی محروم می‌شد

سرمربی تیم والیبال سایپا به تمجید از عملکرد امیر حسینی پرداخت.

به گزاش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا در پایان بازی تیمش مقابل کاله اظهار داشت: از قبل می‌دانستیم بازی خوبی خواهد بود. دست اول را از دست داده بودیم، اما تمرکزمان را حفظ کردیم. جایی که نیاز بود که سرویس‌های خوبی را بزنیم، این کار را انجام دادیم، اما تیم کاله که نقطه قوتش زدن سرویس بود، نتوانست استفاده کند و بچه‌های ما تلاش زیادی کردند. همه به خصوص امیر حسینی امروز عالی بودند و حسینی نشان داد که سن و سال در والیبال مطرح نیست. مهم انگیزه داشتن است که او و همه بازیکنان این انگیزه را داشتند.

شهنازی:‌  حسینی نشان داد که سن و سال مهم نیست/ بازیکن پیکان باید ۵ بازی محروم می‌شد

او درباره از دست دادن دست اول در این بازی، تصریح کرد: وقتی در دست اول ۲ توپ ما نخوابید، تمرکزمان را از دست دادیم تا بخواهیم خودمان را جمع کنیم، دست اول تمام شده بود. دست بعدی، جایگزین‌ها به بازگشت تیم کمک کردند که اگر این بازگشت را نداشتیم، قطعا دست‌های بعدی هم دچار مشکل می‌شدیم. نقطه قوت تیم حریف، زدن سرویس بود، اما تیم ما در این زمینه امروز بهتر کار کرد.

شهنازی درمورد تیم والیبال کاله گفت: این تیم هم بازیکن‌های  باتجربه زیادی دارد و هم بازیکن جوانِ با تجربه. اما با بازی خوبی که انجام دادیم، در این مدت تعطیلی لیگ، خستگی از تنمان در می‌رود.


بیشتر بخوانید: نتایج دیدار‌های هفته نهم لیگ برتر والیبال


او با انتقاد از برگزاری اردو‌های بلند مدت تیم ملی که باعث وقفه‌هایی در جریان لیگ می‌شود، گفت:‌ تیم ما در اوج آمادگی خودش است. تیم ما و تیم ورامین بیشترین بازی‌ها را انجام داده‌ایم. حالا که دراوج هستیم، تیم‌مان ۵۰ روز تمرین نمی‌کند. تیم از شرایط ایده‌آل خود خارج می‌شود و کار سختی برای این موضوع در پیش خواهیم داشت. این تعداد تعطیلی، اصلا برای والیبال مفید نبوده و نباید این کار را انجام بدهیم.

شهنازی با اشاره به اتفاقات رخ داده در بازی تیمش مقابل پیکان در هفته‌های گذشته، بیان کرد: در بازی ما با پیکان، بازیکن حریف، الفاظ رکیکی علیه بازیکن ما به کار برد. بازیکنانی هم بوده‌اند که بعد از دریافت کارت قرمر به کمیته انضباطی دعوت شدند و حالا من مانده‌ام که چطور این بازیکن که تمام الفاظ او را نیز همه شنیدند، به کمیته انضباطی دعوت نشده است. این بازیکن حداقل باید ۵ بازی محروم می‌شد. فیلم این موضوع هم وجود دارد.

شهنازی:‌  حسینی نشان داد که سن و سال مهم نیست/ بازیکن پیکان باید ۵ بازی محروم می‌شد

او دراین باره ادامه داد: حالا می‌گویند که احضار شده؟ چرا الآن؟ چرا پس از فشار رسانه‌ها این اتفاق رخ داده است؟ اعضای کمیته انضباطی را دوست دارم، اما چرا باید چنین اتفاقاتی رخ بدهد؟ چه فرقی بین تیم‌ها وجود دارد؟ این حرف‌ها در شان والیبال ایران نبود.

سرمربی تیم والیبال سایپا افزود: شنیدم که گفتند مربی تیم خودشان با او برخورد می‌کند. چه برخوردی کردند؟ بازی بعدی نیز فیکس بازی کرد. از طرف باشگاه پیکان هم برخوردی نشد. بد رفتاری‌ها از والیبال، که خودش ورزشی دانشگاهی است، باید کم شود.

شهنازی درمورد عملکرد بازیکنان تیمش گفت: معنوی‌نژاد خیلی بهتر شده است. امین اسماعیلی‌نژاد، مرندی و حتی سامان فائزی و آرمین تشکری کاندیدا‌های حضور در تیم ملی هستند و اگر امیر حسینی هم سن پایین‌تری داشت، به نظر من حقش حضور در تیم ملی بود.

انتهای پیام/

اظهارات شهنازی پس از بازی با کاله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار