گل محمدی: تاج و هیئت رئیسه فدراسیون تا پایان هفته برای پاسخگویی به وزارت ورزش وقت دارند/ عرب پادرمیانی کند

گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان تهران درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا گل محمدی درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران گفت: از سوی شروین اسبقیان و وزارت ورزش در راستای پیگیری مطالبات مان و سازمان بازرسی نامه‌ای برای فدراسیون فوتبال ارسال شده و از مسئولان فدراسیون خواسته ایم ابهام‌های موجود که یکی از آن‌ها تعیین سرپرست برای هیئت فوتبال تهران است برطرف شود. امیدواریم رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه به این نامه که روز گذشته ارسال و در آن اشاره شده که تا پایان هفته باید جواب بدهند. ما هم اعلام کرده ایم پس از رفع این ابهام‌ها بلافاصله مجمع هیئت فوتبال را برگزار می‌کنیم.

او درباره آخرین وضعیت برگزاری مجمع فوق العاده انتخابات هیئت دو و میدانی استان تهران و انتقاد اعضای مجمع از رئیس این هیئت بیان کرد: این افراد خواستار تشکیل مجمع فوق العاده شده و از رئیس هیئت خواسته اند با برگزاری جلسه تکلیف شان مشخص شود. پس از این جلسه اگر تعداد افرادی که می‌خواهند مجمع فوق العاده برگزار شود، کاهش یابد برگزاری مجمع هم منتفی است. در غیر این صورت موظفیم کار‌های قانونی انجام بدهیم.

او افزود: روز گذشته نامه اعضای مجمع هیئت دو و میدانی تهران را برای ایرج عرب، سرپرست فدراسیون ارسال کرده و اکنون اگر او تاریخ مجمع را مشخص کند، مجمع فوق العاده برگزار خواهد شد. حال اینکه چه تصمیمی قرار است در مجمع گرفته شود در اختیار اعضای مجمع است. البته اگر رئیس فدراسیون پادرمیانی کند تا تعداد افرادی که می‌خواهند مجمع فوق العاده تشکیل شود کاهش یابد نیازی به برگزاری مجمع نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران ادامه داد: اگر نیازی به برگزاری مجمع نباشد جلسه‌ای را با حضور من، سرپرست فدراسیون دو و میدانی، اعضای متقاضی تشکیل مجمع فوق العاده برگزار کرده و مشکلات را برطرف می‌کنیم، اما اگر این افراد قانع نشوند، حق شان است مجمع فوق العاده تشکیل شود تا در مجمع توضیحات رئیس هیئت را بشنوند و پس از ارائه این توضیحات اعضا برای ادامه فعالیت یا جدایی رئیس هیئت تهران تصمیم گیری می‌کنند.

گل محمدی تصریح کرد: تاکنون یک نفر از اعضای مجمع اعلام کرده نیازی به برگزاری مجمع نیست و اگر تعداد افراد متقاضی از حد نصاب کمتر شود مجمع را برگزار نمی‌کنیم. اداره کل ورزش و جوانان تهران نامه این اعضا را برای سرپرست فدراسیون ارسال کرده و اکنون او باید در این مورد تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار