مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی

امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و پارک علم و فناوری

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد خراسان شمالی و پارک علم و فناوری این استان به‌منظور حمایت از مددجویان کارآفرین و فراهم شدن زمینه توانمندی دانشجویان نخبه و صاحب ایده مددجویان منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این جلسه با تأکید برافزایش مشارکت دوجانبه این دو دستگاه افزود: امضای این تفاهم‌نامه زمینه رونق کسب‌وکار‌های نوین و بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و کاربردی متقابل برای کمک به مددجویان تحت حمایت را فراهم می‌کند.

او در ادامه یکی از موضوعات مهم کمیته امداد را توجه به ایده‌های نو و استعداد‌های خلاقانه تحت حمایت این نهاد دانست و گفت:  با حمایت این نهاد از دانشجویان و دانش آموزان نخبه، زمینه شکوفایی خلاقیت آن‌ها فراهم‌شده است.

او با اشاره به همکاری کمیته امداد و پارک علم و فناوری، بیان کرد: گسترش آموزش‌ها، بازدید از شرکت‌های زیرمجموعه، شناسایی کسب‌وکار‌های زودبازده و دانش‌بنیان برای ایجاد مشاغل جدید می‌تواند ازجمله دستاورد‌های این تفاهم‌نامه باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی تأکید کرد: معرفی دانشجویان نخبه به مرکز پارک علم و فناوری می‌تواند زمینه‌ای فراهم کند تا از ایده این افراد در جهت تبدیل‌شدن به محصول استفاده شود.

شایان‌ذکر است: در این جلسه به گسترش همکاری‌ها در بخش توسعه نیروگاه خورشیدی، نوین‌سازی شیوه پرداخت کمک‌های مردمی و استفاده از دستگاه بازیافت در جهت اشتغال‌زایی مددجویان تأکید شد.

انتهای پیام/ه

امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و پارک علم و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.