انتخابات یازدهمین دوره مجلس؛

۱۸۶ نفر در صف انتظار ثبت نام/ نام نویسی از داوطلبان با تأییدیه تحصیلی هم امکان‌پذیر است

ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری‌ تهران در حالی آغاز شد که ۱۸۶ نفر در صف انتظار در این حوزه انتخابیه هستند.

۱۸۶ نفر در صف انتظار ثبت نام/ ثبت نام با تأییدیه تحصیلی هم امکان‌پذیر استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز (ساعت ۸ صبح) حوزه انتخابیه فرمانداری تهران در مصلی امام خمینی(ره) شروع به کار کرد. بنابر آمار به دست آمده تاکنون ۱۸۶ نفر در حال ثبت نام در این حوزه انتخابیه هستند؛ البته طبق گفته نظام ملکشاهی معاون سیاسی فرمانداری تهران طی دیروز و امروز ۲۲۲ نفر در مجموع در وزارت کشور و در فرمانداری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ثبت نام کرده‌اند.

ملکشاهی در آغاز به کار این حوزه انتخابیه بیان کرد: داوطلبان با در دست داشتن تأییدیه تحصیلی از مراکز آموزشی خود، می‌توانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند.

او تأکید کرد: برابر با ماده ۲۹ بند الف و ب، مشمولان استعفا باید استعفا نامه خود را برای ثبت نام به همراه داشته باشند.

افزون بر این طبق قانون، تمام جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا از یک مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار می‌شوند و رزمندگانی که حداقل ۶ماه سابقه رزمندگی دارند از مقطع تحصیلی بالاتر برخوردار هستند.

خدمت‌رسانی ۱۲۰ نفر در حوزه انتخابیه تهران به داوطلبان

اکنون در حوزه انتخابیه فرمانداری تهران ۱۲۰ نفر مشغول به خدمت رسانی هستند.

پس از گذشته سه ساعت از آغاز به کار حوزه انتخابیه تهران، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی استانداری تهران از این حوزه انتخابیه بازدید و در جمع خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

به گفته حسن بیگی، ۷۸۹ نفر در کل کشور و ۲۱۴ داوطلب در استان تهران داوطلب نمایندگی مجلس شدند که ۱۹ درصد خانم و ۸۱ درصد آقا هستند؛ این آمار در مقایسه با روز اول دوره نهم ١٢ درصد افزایش داشته است که در آن دوره ۲۷ نفر یا به عبارتی ۷ درصد خانم و ۹۳ درصد آقابودند؛ همچنین در مجلس دهم ٩۴ نفر ثبت نام کردند که ١۴ نفر خانم‌ و ٨٠ نفر آقا بودند.

۱۸۶ نفر در صف انتظار ثبت نام/ ثبت نام با تأییدیه تحصیلی هم امکان‌پذیر است

شهاب‌الدین صدر نماینده سابق تهران در مجلس هشتم شورای اسلامی با حضور در مصلی تهران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

۱۸۶ نفر در صف انتظار ثبت نام/ ثبت نام با تأییدیه تحصیلی هم امکان‌پذیر است

مصطفی سوادکوهی دبیر سابق حزب اعتماد ملی و دبیر سابق شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور در حوزه انتخابیه تهران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

۱۸۶ نفر در صف انتظار ثبت نام/  نام نویسی از داوطلبان با تأییدیه تحصیلی هم امکان‌پذیر است

لاله افتخاری نماینده سابق مردم تهران در مجلس هفتم، هشتم و نهم و عضو پیروان خط امام و رهبری با حضور در مصلی تهران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

در حال تکمیل/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار