محموله ۶۰ میلیاردی در خرمبید توقیف شد/پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در فیروزآباد/واژگونی زانتیا و آتش سوزی آن، ۵ نفر راهی بیمارستان کرد

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۱ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: تعداد ۱۱ واحد متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن مقررات پلمب شدند.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف بدون پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی یک هفته گذشته اجرا شد.

او ادامه داد: به همین منظور ۲۳ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که درجریان این طرح، ۱۱ واحد متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای تعدادی نیز اخطاریه صادر شد.

محموله ۶۰ میلیاردی در خرمبید توقیف شد

فرمانده انتظامی فارس از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان خرمبید خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان خرمبید، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه تریلر مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار طاقه پارچه خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این ربطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی تصریح کرد: برای مقابله با پدیده قاچاق، شهروندان و مسئولان باید با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضای موجود را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن کنند.

واژگونی زانتیا و آتش سوزی آن، ۵ نفر راهی بیمارستان کرد

رئیس پلیس راهور فارس از مجروح شدن ۵ نفر بر اثر واژگونی سواری زانتیا و سپس آتش سوزی آن در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس گفت: بامداد امروز خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در بلوار پرستار شهرستان شیراز اعلام و مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری زانتیا با ۵ نفر سرنشین در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون و سپس دچار آتش سوزی شده است که در این حادثه هر ۵ سرنشین مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان فارس بیان کرد: کارشناسان ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه را علت وقوع این حادثه اعلام کرده‌اند.

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم هروئین در بازرسی از صندوق عقب پژو

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۲۱ کیلو هروئین و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام نظارت و کنترل خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی منتهی به داراب، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر توانستند با تیز هوشی و شگرد‌های خاص در بازرسی از آن خودرو، ۲۱ کیلو هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کنند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه در این ماموریت یک سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی این شهرستان مبارزه با سوداگران مرگ را در اولویت کاری خود قرار داده و اجازه جولان به آنان نخواهند داد.

کشف ۸۰ کیلو تریاک در پژو ۴۰۵ 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: در بازرسی از یک سواری ۴۰۵، میزان ۸۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی، از قصد ورود یک سواری ۴۰۵ حامل تریاک به شیراز مطلع شدند.

او افزود: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و ضمن استقرار ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس، خودرو را توقیف و موفق شدند در بازرسی دقیق از آن، میزان ۸۰ کیلو تریاک کشف و ۲ نفر متهم را نیز دستگیر کنند.

سرهنگ خسروانی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: اقدامات قاچاقچیان در این استان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

کشف خودرو مسروقه و دستگیری سارق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف یک دستگاه خودرو مسروقه و دستگیری یک نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه این شهرستان هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک خودرو سواری پراید مظنون شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با استعلام از سیستم دریافتند این خودرو سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کردند، افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.