فراهم شدن زیرساخت‌ها برای تسریع در روند توسعه چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای تسریع در روند توسعه استان زیرساخت‌ها و بستر‌های لازم فراهم می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: سهم شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان از طرح دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشخص و روند اجرای آن پیگیری شود.

او افزود: در نشست بعدی این ستاد سهم شهرستان ها، میزان پرونده‌های ارسالی به بانک ها، تعداد طرح‌های عقد قرارداد شده و میزان جذب تسهیلات بانکی مورد نظر اطلاع رسانی گردد.

عباسی اضافه کرد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظف به همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای احداث دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی ویژه محرمان این استان هستند.

او ادامه داد: آن دسته از مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری که برخی طرح‌ها را بدون ردیف‌های اعتباری کلنگ زنی کرده اند، اما عملیات اجرایی آن را شروع نشده است و یا در روند احداث آن کوتاهی صورت گرفته است، تا ۱۰ روز آینده به عنوان تعهد مازاد بر اعتبار به دادستان و تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

عباسی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای جذب سریعتر اعتبارات اسناد تسویه خرانه موضوع بند «و» تبصره ۵ قانون بودجه ۱۳۹۸ تلاش کنند.

او افزود: ۳۱ دستگاه اجرایی در استان می‌توانند از اسناد تسویه خرانه موضوع بند «و» تبصره ۵ قانون بودجه ۱۳۹۸ بهره‌مند شوند.

عباسی اضافه کرد: برای تسریع در روند توسعه چهارمحال و بختیاری زیرساخت‌ها و بستر‌های لازم فراهم و در اختیار بخش خصوصی قرار داده می‌شود.

او ادامه داد: در این صورت پس از سرمایه گذاری‌های مهم وضعیت حجم سرمایه گذاری مشخص شده و افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی محقق خواهد شد.

عباسی گفت: سیمای طرح‌های اقتصاد مقاومتی مرتبط با سفر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری تهیه و ارائه شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار