توقیف خودرو سواری متخلف با ۲۷ میلیون ریال خلافی در دهلران / تلف شدن ۱۰ راس گوسفند بر اثر برخورد صاعقه در مهران

مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴ فقره سرقت در ایوان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم آذرماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف خودرو سواری متخلف با  ۲۷ میلیون ریال خلافی در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از توقیف خودرو سواری متخلف با خلافی ۲۷ میلیون ریالی در دهلران خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت:ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان دهلران حین گشت زنی، یک دستگاه سواری پراید را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف و برابر قانون جریمه کردند.

او ادامه داد: ماموران پلیس راهور در بررسی سوابق خودروی متوقف شده، متوجه شدند این خودرو دارای ۲۷ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است که برابر قانون متوقف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی موضوع را به مالک خودرو اعلام می‌کند. چناچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو به پرداخت جریمه اقدام نکند، دستور توقیف خودرو و از تردد آن جلوگیری می‌شود.

 

تلف شدن ۱۰ راس گوسفند بر اثر برخورد صاعقه در مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام از تلف شدن ۱۰ راس گوسفند بر اثر برخورد صاعقه در مهران خبر داد.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: روز گذشته با ورود سامانه تندری و رگباری به استان شاهد تلفات احشام در نقاط مختلف استان بودیم.

او افزود: در پی تماس‌های تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد صاعقه با گله احشام در جاده مهران-دو راهی بانرحمان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام و مشخص شد ۱۰ راس گوسفند در این حادثه تلف شده است.

فرمانده انتظامی استان مطرح کرد: عشایر عزیز با جدی گرفتن هشدار‌های سازمان هواشناسی در زمان بارش نزولات آسمانی و رگباری بودن آسمان سعی کنند از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند و جهت کاستن از خسارات احتمالی احشام خود را در مراکز قانونی بیمه کنند.

 

دستگیری ۲ سارق و کشف ۹ فقره سرقت در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری ۲ سارق و کشف ۹ فقره سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت و همچنین تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

او ادامه داد: با بررسی محل انجام سرقت‌ها و همچنین تحقیقات میدانی و با اشرافیت کامل ۳ سارق شناسایی و تحت کنترل قرار گرفتند.

موسوی با بیان اینکه امنیت مطالبه به حق شهروندان است مطرح کرد: در ۲ عملیات جداگانه توسط کلانتری ۱۳ و یگان فوریت ۲ سارق که در امر سرقت لوازم داخل خودرو فعالیت داشتند دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه سارقان به ۹ فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرده اند بیان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس براساس وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست افزود: شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کشف ۴ فقره سرقت در ایوان

 فرمانده انتظامی ایوان از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۴ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ سعید عالی پور  فرمانده انتظامی ایوان  گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه موبایل در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی سارق و مخفیگاه او را شناسائی و در یک عملیات موفق پلیسی وی را دستگیر کردند.

عالی پور افزود: در بازجویی‌های اولیه متهم به ۴ فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف و تعداد ۶۴ عدد حافظه جانبی دستگا‌های رایانه و موبایل، فلش و رم، تعداد ۴ دستگاه گوشی موبایل هوشمند و ساده، تعداد یک دستگاه دوچرخه و وسایل و تجهیزات تعمیر موبایل از این سارق حرفه‌ای کشف شد.

او اظهار کرد : متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ایوان مطرح کرد:  به شهروندان توصیه می کنیم با رعایت توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی، راه هر گونه سوء استفاده را بر سارقان سلب کنند.

 

دستگیری ۳ سوداگر مرگ در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری ۳ سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران با اشراف اطلاعاتی محل فعالیت ۳ توزیع کننده مواد مخدر را شناسائی کردند.

او افزود: با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه این افراد دستگیر و از آنان تعداد ۸۱ بسته مواد مخدر آماده توزیع، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران مطرح کرد: ۳ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بیان کرد: از مردم خواهشمندیم تا در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری سارقی که در زمینه سرقت موتورسیکلت فعالیت داشت خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، ماموران انتظامی شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از انجام اقدامات خاص پلیسی در یک عملیاتی غافلگیرانه سارق را شناسایی و دستگیر شد.

مکی اظهار کرد: در بازجوئی اولیه از سارق، ۳ دستگاه موتور سیکلت سرقتی از وی کشف شد.

او مطرح کرد: از شهروندان خواهشمندیم از رها کردن موتور سیکلت در مکان‌های خلوت و کم تردد خودداری کرده و
هیچ گاه موتور سیکلت خود را بدون قفل و زنجیر رها نکنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.