پیکان زهرآلود دشمن به سمت ارزشها و آرمانهای نظام اسلامی

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت:بیشترین نقطه و نوک پیکان زهرآلود دشمن به سمت ارزشها و آرمانهای نظام اسلامی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام علی عبداللهی رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان اظهار داشت: سلام گرم رئیس قوه قضائیه را به محضر مردم خوب و سالک شهرستان اردستان ابلاغ می‌کنم و به نیابت از ایشان اعلام می‌دارم آیت الله رئیسی و مجموعه همکارانشان در سطح کشور با تمام وجود برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

او افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته منشوری را با نام گام دوم انقلاب تبیین کرده و فرآیند حرکت رو به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در این منشور در اختیار مسئولان قرار دادند.

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: منشور رهبر معظم انقلاب اسلامی نباید به صورت یک مقاله یا کتاب تنها در کتابخانه‌ها یا زونکن مسئولان قرار بگیرد بلکه این منشور برای پیشرفت نظام اسلامی و برای تحقق اهدافی نظام جمهوری اسلامی مورد نیاز مسئولان است.

او ابراز داشت: در این بیانیه تمام آنچه برای پیشرفت نظام مورد نیاز است در همه ابعاد و با بیان و قلم رهبر معظم انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است، اگر دنبال قانون و یک برنامه راهبردی هستیم که توقع ملت ما از مسئولان را برآورده کرده و با فطرت توحیدی ما سر و کار داشته باشد باید عمل به مبانی گام دوم انقلاب را در پیش روی برنامه‌های خود قرار دهیم.

عبداللهی بیان داشت: در آستانه به پایان رسیدن چشم انداز ۲۰ ساله ترسیمی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم؛ همان منشور و برنامه هدفمندی که باید مسایل مهم کشور در سال ۱۴۰۴ به این افق منتهی شود.

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه تصریح کرد: به نظر نمی‌رسد رسیدن به اهداف موضوع سند چشم انداز و گام دوم انقلاب که از موضوع‌های راهبردی نظام است دور از دسترس مسئولان باشد به نوعی که تمامی مسائل مندرج در این دو منشور از جانب تک تک مردم و مسئولین قابل اجراست.

عبداللهی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شبیخون فرهنگی و مسئله نفوذ در سال‌های مختلف، افزود: امروز اختلاس فرهنگی مانع اجرای منویات وبرنامه‌های راهبردی نظام است.


رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است که بگوید نظام جمهوری اسلامی نمی‌تواند خود را به جایگاهی برساند که ادعای آن را دارد، افزود: بیشترین نقطه و نوک پیکان زهرآلود دشمن به سمت ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی است.

او تاکید داشت: دشمن روزی زنان ما را به خاطر حجاب خوب نشانه گرفتند و روزی روحانیون ما را با توجه به اشرافیت حاکمیت تخریب کردند و امروز دشمن می‌خواهد ما را به سمت و سوی تفرقه سوق دهد.

عبداللهی گفت: ما باید به نقطه‌ای برسیم که تفاوت طبقاتی از میان ما رخت بر بندد، چاپلوسی، تملق و فرزند زادگی، آقازادگی، دوست بازی و فامیل بازی از بین برود و هیچ فردی برای بیان تظلم خود از هیچکس نترسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار