رییس قوه قضاییه عنوان کرد؛

برخی با رشوه دادن می‌خواهند کار دو ماهه را ۲ روزه انجام ‌دهند

حجت الاسلام رئیسی گفت: کار اقتصادی نیاز به امنیت دارد، گاهی کار پیچیده اداری برخی افراد را مجبور به پرداخت رشوه می‌کند که کار ۲ ماهه را برایش ۲ روزه انجام دهند.

برخی با رشوه دادن می‌خواهند کار دو ماهه را ۲ روزه انجام ‌دهند به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه امروز در دیدار فعالان اقتصادی کار آفرینان و صنعتگران استان اصفهان گفت: حمایت باید در تمام عرصه‌ها از جمله مقررات و قوانین، اعطای تسهیلات ارزی و بانکی از تولیدکنندگان کارآفرینان و صنعتگران صورت گیرد.

او ادامه داد: کار اقتصادی نیاز به امنیت دارد، گاهی کار پیچیده اداری برخی افراد را مجبور به پرداخت رشوه می کند که کار دو ماهه را برایش دو روزه انجام دهند، ما باید ساز و کاری فراهم کنیم که کار اداری  کوتاه شود و در کمترین زمان ممکن موانع تولید برطرف گردد.

سید ابراهیم رییسی گفت: استفاده از نظر متخصصان در همه عرصه‌ها لازم است و قضات باید در دادگاه‌ها برای صدور رای عادلانه از شنیدن نظر کارشناسان استقبال کرده و کمیته‌های تخصصی دانش بنیان می توانند کمک کنند که صدور رای در دادگاه‌ها عادلانه و مبتنی بر نظر کارشناسی باشد.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: از ریاست دادگستری استان درخواست می کنیم که در اسرع وقت شورای حل اختلاف اقتصادی تشکیل دهند که باری از پرونده‌ها و موضوعات در زمینه تولید و اقتصاد و صنعت به دادگاه کشیده نشود و در همین شورا حل شود  و  از ریاست دادگستری استان درخواست می کنم شعب رسیدگی به مشکلات اقتصادی را در دادگاه‌ها افزایش دهند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.