مدیرکل منابع طبیعی و امور آبخیزداری البرز گفت: بوستانی ملی به مساحت ۱۰۰ هکتار با نام امام حسن عسگری(ع) در شهرستان نظرآباد ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرضی، مدیرکل منابع طبیعی و امور آبخیزداری استان البرز در مراسم نهضت سبز این استان که همزمان با سراسر کشور به طور پایلوت در شهرستان نظرآباد برگزار شد، گفت: خوشبختانه امروز در میلاد باسعادت امام حسن عسگری(ع) شاهد ایجاد بوستان ملی مزین به نام این امام بزرگوار هستیم.

او در ادامه گفت: نهال های این بوستان با دستان جمع کثیری از اقشار مختلف جامعه در شهرستان نظرآباد کاشته و نگهداری از آن نیز از اعتبارات ملی تامین خواهد شد.

او افزود: این بوستان با مساحتی بالغ بر ۱۰۰ هکتار کمربند سبزی همجوار با جاده نجم آباد-اشتهارد است که بنا به موقعیت اقلیمی این منطقه می تواند علاوه بر ایجاد تفرجگاهی برای مردم در مقابله با ریزگردها بسیار اثربخش باشد.

فرضی در ادامه گفت: طبیعت متعلق به همه آحاد مردم است و همگی باید برای نگهداری از آن گام برداریم که در همین راستا از تمام شما مردم عزیز خواهشمندم نگهداری از طبیعت را جزئی از اولویت های خود دانسته و در جهت پاسداشت آن قدم بردارید.

مدیرکل منابع طبیعی و امور آبخیزداری استان البرز در پایان گفت: امید است این قبیل امور که با همت جمعی مردم همراه است برای ایرانی سبز، ادامه دار بوده و صرفا محدود به حال حاضر نشود.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: بوستان ، آبخیز داری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.