پیشنهاد‌هایی جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ تفریح در آبشار کلوگان را از دست ندهید

تعطیلات آخر هفته می‌تواند فرصت مناسبی برای با هم بودن و دوری از مشغله‌های سخت زندگی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، روز‌ها همواره به سرعت سپری می‌شوند. ما انسان‌ها متوجه گذر زمان نمی‌شویم و لذت زندگی کردن در کنار یکدیگر را کمتر حس می‌کنیم. تعطیلات آخر هفته می‌تواند فرصت مناسبی برای با هم بودن و دوری از مشغله‌های سخت زندگی باشد. سپری کردن اوقات فراغت حتما نباید با صرف هزینه‌های هنگفت انجام شود، می‌توان روز‌های تعطیل هفته را در کنار اعضای خانواده به تماشای یک فیلم تلوزیونی، فیلم سینمایی، تماشای آثار هنری موجود در گالری ها، گشت و گذار در شهر و.. پرداخت. در این گزارش به معرفی برنامه‌هایی برای پر کردن روز‌های تعطیل آخرهفته پرداخته ایم.

فیلم تلویزیونی هفته

فیلم سینمایی «لیلی با من است» به کارگردانی کمال تبریزی، پنج‌شنبه ۱۴ آذر ماه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه این فیلم آمده: صادق مشکینی فیلمبردار تلویزیون که خیلی از جبهه و جنگ می‌ترسد برای این که بتواند از صندوق قرض الحسنه صدا و سیما وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته اش را تکمیل کند، باید برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود. او برای اینکه پایش به جبهه و منطقه جنگی و خط مقدم نرسد حوادث جالبی رقم می‌زند ...

پیشنهاد‌هایی جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ تفریح در آبشار کلوگان را از دست ندهید

پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، مهدی فقیه، هدایت الله نوید. حسین معلومی در فیلم سینمایی «لیلی با من است» به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است فیلم سینمایی «لیلی با من است» در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۴، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه (کمال تبریزی و رضا مقصودی) را دریافت کرد.

فیلم سینمایی هفته

«لیلاج» فیلمی از داریوش یاری، نویسندگی سارا سروآبادی و تهیه کنندگی علیرضا ابوالقاسمی نژاد، در سال ۱۳۹۵ است.

«لیلاج» در سال ۱۳۹۵ با نام فصل شکار شروع به ساخت کرد که در سال ۱۳۹۸ به «لیلاج» تغییر نام پیدا کرد.

در خلاصه داستان آمده:رعنا نوازنده ساز در شرف برگزاری کنسرتی در اروپاست که باخبر می‌شود دخترش برای نجات پدرش به زادگاه رعنا رفته است. جایی که رعنا شانزده سال پیش درست در سن دخترش از آنجا فرار کرده است. رعنا کنسرت را رها میکند...

پیشنهاد‌هایی جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ تفریح در آبشار کلوگان را از دست ندهید

مهران احمدی، حامد کمیلی، رضا اخلاقی و محیا دهقانی در این فیلم هنرنمایی کرده اند.
فیلم سینمایی «لیلاج» در تاریخ ۶ آذرماه ۱۳۹۸ در سینمای کشور به نمایش درآمد.

تئاتر هفته

نمایش کمدی «حیاط خانه حشمت خانم» به کارگردانی و تهیه کنندگی عظیم موسوی این روز‌ها در تماشاخانه سنگلج میزبان شهروندان تهرانی است.

پیشنهاد‌هایی جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ تفریح در آبشار کلوگان را از دست ندهید

مژده ارجمند، سپیده دستینه، محمود راسخفر، حسین صادقیه، علی فتحعلی و سمیه کارگر در این نمایش هنرنمایی می‌کنند.

«حیاط خانه حشمت خانم» تا ۱۷ دی ماه میزبان مردم تهران است.

تهران گردی در پایان هفته

یکی از گزینه‌هایی که می‌توان با انتخاب آن اوقات خوشی را در آخر هفته برای خود و خانواده ترتیب دهیم، آبشار کلوگان است؛منطقه‌ای بکر و دیدنی در شمیرانات تهران.

آبشار کلوگان یکی از بلندترین آبشار‌های پایتخت است وعلاوه بر لذت بردن از تماشای این منطقه، امکان دسترسی به قله‌هایی نظیر مهرچال، کلوگان، روستای امامه و … را برای کوهنوردان و علاقمندان به طبیعت فراهم آورده است.

پیشنهاد‌هایی جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته/ تفریح در آبشار کلوگان را از دست ندهید

کلوگان این روز‌ها صحنه‌های زیبایی از برگ ریزان زیبای پاییز را در بردارد و تماشاگران زیادی را برای دیدن این مناظر به سمت خود می‌کشاند. به یاد داشته باشید که به دلیل موقعیت جغرافیایی این منطقه حتما برای رفتن به آنجا در فصل‌های پاییز و زمستان لباس گرم به همراه داشته باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.