لیگ‌های معتبر اروپایی؛

جدال حساس سیتی و یونایتد در دربی منچستر/ کار سخت باواریایی‌ها برابر مونشن گلادباخ

رقابت های لیگ های معتبر اروپایی امشب شنبه با برگزاری چند دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ های معتبر اروپایی امشب شنبه با برگزاری چند دیدار در کشورهای مختلف پیگیری می‌شود و تیم های مدعی به مصاف حریفانش آن می‌رود رقابت‌های کشورهای فرانسه ،انگلستان ،اسپانیا، آلمان و ایتالیا از مهمترین دیدارهای امشب خواهد بود.

جدال حساس سیتی و یونایتد در دربی منچستر/ کار سخت باواریایی ها برابر مونشن گلادباخ

هفته شانزدهم لیگ جزیره

تیم‌های فوتبال چلسی و اورتون نخستین دیدار امروز را از ساعت ۱۶ برگزار می‌کنند این بازی به میزبانی بندر لیورپول برگزار می‌شود و شاگردان لمپارد باید در این بازی حساس مقابل حریف شان به میدان بروند. آنها تا به اینجای کار نتایجی بهتر از سایر رقبا از جمله آرسنال، تاتنهام و منچستریونایتد گرفتند و در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

بدون شک مهمترین بازی امروز، مصاف تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی در دربی شهر منچستر خواهد بود. این بازی بسیار مهم و به دربی منچستر مشهور است. تیم فوتبال منچسترسیتی که در سال گذشته رقابت‌های لیگ جزیره یکی از اصلی‌ترین مدعیان این رقابت‌ها بود و در پایان هم جام قهرمانی را بالای سر برد، این روزها وضعیت خوبی ندارد و تیم سوم جدول رده بندی است آنها باید مقابل شاگردان سولسشر قرار بگیرند که در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد این دیدار ساعت ۹ شب برگزار می‌شود و بسیار مهم و دیدنی خواهد بود تقابل ستارگان دو تیم هم از جمله مواردی است که به زیبایی های این بازی می افزاید. دو تیم در حالی امشب به مصاف یکدیگر می‌روند که لشکری از مصدومان و محرومان را در اختیار دارند، با این حال از جمله سرشناس‌ترین این مصدومان می‌توان به پل پوگبا برای منچستر یونایتد و سرخیو آگوئرو برای منچستر سیتی اشاره کرد.

جدال حساس سیتی و یونایتد در دربی منچستر/ کار سخت باواریایی ها برابر مونشن گلادباخ

تیم فوتبال لیورپول صدرنشین هم در این هفته کار نسبتا آسانی در پیش دارد و باید در خانه بورنموث به مصاف این تیم بروند لیورپولی ها صدرنشین رقابت های لیگ جزیره هستند و می‌توانند با پیروزی در این بازی و وضعیت و جایگاهشان در لیگ را بهتر کند. این بازی ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود رقابت‌های لیگ جزیره امشب شاهد برگزاری دو دیدار دیگر است که از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پیگیری می شود، شاگردان مورینیو در خانه میزبان برنلی هستند و واتفورد هم به مصاف کریستال‌پالاس می‌رود. بازی های لیگ فوتبال جزیره در هفته شانزدهم فردا با برگزاری چند دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

هفته شانزدهم لالیگا

رقابت‌های هفته شانزدهم لالیگا از شب گذشته با دیدار تیم های اتلتیکو مادرید و ویارئال آغاز شد این رقابت‌ها امروز با برگزاری ۴ دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین آنها تیم فوتبال رئال مادرید در خانه میزبان اسپانیول خواهد بود این بازی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد و لوانته هم میزبان والنسیا خواهد بود در دیگر دیدار مهم امروز هم مصاف تیم های بارسلونا و مایورکا خواهد بود شاگردان والورده این روزها با رئال مادرید هم امتیاز هستند و هر دو تیم با هم در صدر جدول رده بندی قرار دارد جدال دو تیم اگرچه در این هفته هم مستقیم نیست اما جذابیت ها و هیجانات خاص خودش را دارد رقابت‌های لالیگا فردا هم با برگزاری چند دیدار دیگر پیگیری می‌شود تا پرونده رقابت‌های هفته شانزدهم آن بسته شود.

جدال حساس سیتی و یونایتد در دربی منچستر/ کار سخت باواریایی ها برابر مونشن گلادباخ

هفته پانزدهم سری آ ایتالیا

رقابت‌های هفته پانزدهم سری آ ایتالیا شب گذشته با دیدار حساس تیم‌های فوتبال رم و اینترمیلان آغاز شد شاگردان کونته در هفته چهاردهم رقابت‌های سری آ ایتالیا موفق شدند مقابل حریفانشان به پیروزی برسند و با توجه به تساوی و توقف یوونتوس به صدر جدول رده بندی رسیدند آنها اگرچه شب گذشته بازی سختی داشتند اما همچنان صدرنشین رقابت های سری آ هستند و یوونتوس هم که امشب باید در مهم‌ترین دیدار به مصاف لاتزیو برود اگر برنده بازی باشد با اختلاف یک امتیاز نسبت به اینترمیلان در رده دوم جدول رده بندی قرار می‌گیرد شاگردان ساری هشت دوره پیاپی است که قهرمان سری آ ایتالیا هستند اما امسال رقابت سختی برای رسیدن به نهمین جام پیاپی شان دارند و اینتر قدرتمندتر از سال‌های گذشته وارد میدان جنگ شده است.ناپولی هم دیگر بازی مهم امشب را برابر اودینزه برگزار خواهد کرد شاگردان کارلو آنجلوتی تا به اینجای کار نتایج خوب و قابل توجهی کسب نکرده اند و در این هفته بیش از همیشه نیازمند برد و بهتر کردن جایگاهشان هستند. آتلانتا هم در دیگر بازی به مصاف هلالس ورونا می رود رقابت های سری آ ایتالیا فردا شب هم با برگزاری چند دیدار پیگیری و به پایان می رسد.

جدال حساس سیتی و یونایتد در دربی منچستر/ کار سخت باواریایی ها برابر مونشن گلادباخ

هفته چهاردهم بوندس لیگا

رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ را هم امشب شاهد برگزاری ۶ دیدار مهم خواهد بود در یکی از مهمترین این دیدارها مونشن گلادباخ به مصاف با بایرن مونیخ رده چهارمی خواهد رفت. گلادباخ با ۲۸ امتیاز صدرنشین بوندس‌لیگا است و بایرن مونیخ با ۲۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد این بازی بدون شک مهمترین و جذاب ترین بازی هفته چهاردهم بوندس‌لیگا خواهد.

جدال حساس سیتی و یونایتد در دربی منچستر/ کار سخت باواریایی ها برابر مونشن گلادباخ

تیم فوتبال لایپزیش هم در دیگر دیدار این هفته به مصاف هافنهایم می‌رود. لایپزیش هم با ۲۷ امتیاز تیم دوم جدول است و در تعقیب مونشن گلادباخ قرار دارند. این بازی هم یکی از بازی های دیدنی خواهد بود. فرایبورگ هم در دیگر دیدار به مصاف وولفسبورگ می‌رود، تیم فوتبال دورتموند هم در این هفته به مصاف دوسلدورف هم دیگر بازی حساس امشب را برگزار خواهند کرد. زنبورها فرصت آن را دارند تا در خانه با کسب سه امتیاز جایگاه خودشان را در جدول رده بندی بهبود بخشند و برای رسیدن به صدر جدول هم خط و نشان بکشند.

دیدارهای این هفته از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود و تنها تنها دیدار تیم‌های فوتبال بایر لورکوزن و شالکه از ساعت ۲۱ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

هفته هفدهم لوشامپیونه

رقابت‌های هفته هفدهم لیگ یک فرانسه روز گذشته با برگزاری دو دیدار آغاز شد و این رقابت‌ها امشب هم با برگزاری ۵ دیدار دیگر پیگیری می‌شود تیم‌های فوتبال مونپلیه و پاری سن ژرمن مهمترین بازی‌های هفته را برگزار می‌کنند و از ساعت ۲۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. در دیگر دیدار موناکو به مصاف با آمیان می‌رود ، نیس با متز بازی می‌کن،د رنس میزبان آنژه جلسه است، استراسبورگ به مسافت تولوز می رود، این دیدارها همگی از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

جدال حساس سیتی و یونایتد در دربی منچستر/ کار سخت باواریایی ها برابر مونشن گلادباخ


بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی بازیکن سابق لیورپول درباره نتیجه بازی این تیم مقابل منچستر سیتی

 پیش بینی آرسن ونگر درباره دیدار این هفته لیورپول منچسترسیتی

بولونیا ۱ - اینتر ۲/ کامبک نراتزوری با درخشش لوکاکو در دقایق پایانی


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های لیگ های معتبر اروپایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار