مددی: سایپا در ۷ دیدار از اشتباه داوری ضربه خورده است

مدیر تیم فوتبال سایپا تهران گفت: تیم جوان ما در هفت دیدار از ۱۴ بازی لیگ برتر و جام حذفی از اشتباهات داوری ضربه خورده است.

احمد مددی، مدیر تیم فوتبال سایپا تهران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر و اشتباهات داوری علیه سایپا بیان کرد: تیم ما تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر و دیدار با شاهین در جام حذفی از ناحیه داوری دچار ضرر و زیان فراوانی شده است. اینکه از ۱۴ بازی، هفت دیدار داوری به ضرر سایپا بوده نشان می‌دهد ناداوری‌ها به این تیم جوان آسیب زده است. از ریاست محترم فدراسیون فوتبال و کمیته داوران درخواست ویژه دارم تیم‌های بی هوادار مانند سایپا اینگونه مورد آزار و اذیت قرار نگیرند.

او افزود: سایپا تیم کم هواداری است و نباید مورد بی مهری قرار بگیرد. تیم ما جوان است و باشگاه سایپا برای تیم فوتبالش فلسفه دارد. این فلسفه استعدادیابی، کشف استعداد‌ها و معرفی به فوتبال ملی است. اگر قرار باشد فلسفه باشگاه سایپا شکست بخورد، بی شک تیم‌های ملی هم در سال‌های آتی دچار مشکل می‌شوند. انتظار داریم کمیته داوران در انتخاب داور برای بازی‌های سایپا دقت نظر بیشتری داشته باشند و اینگونه نباشد که به دلیل جوانی تیم ما داوران کم تجربه برای بازی‌های ما انتخاب شوند.

مددی تصریح کرد: خیلی عجیب است کمیته داوران برای برخی بازی‌های این فصل سایپا از داورانی استفاده کرده که برای اولین بار در لیگ برتر سوت می‌زدند. طبیعی است این موضوع تیم ما را دچار مشکل کرده است.


بیشتر بخوانید: شاه علی دوست: اشتباهات داوری به ضرر سایپا تکرار می‌شود/ تیم مان ضعیف نیست


مدیر تیم سایپا تهران درباره برنامه‌های باشگاه برای تقویت این تیم در نیم فصل اظهار داشت: برای تقویت تیم در نیم فصل برنامه‌های زیادی داریم. ابراهیم صادقی فهرست بازیکنان مدنظرش را در اختیار باشگاه قرار داده و در حال بررسی و جذب بازیکنان مدنظرمان هستیم.

او درباره اینکه شنیده می‌شود باشگاه سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال جذب بازیکنان میلیاردی است، گفت: رفتن سراغ بازیکنان میلیاردی در فلسفه باشگاه نیست. دنبال استعداد‌ها هستیم و می‌خواهیم آن‌ها را پرورش بدهیم. قصد ما این است در نیم فصل از بازیکنان باتجربه تری استفاده کنیم، اما این موضوع به معنی جذب بازیکن میلیاردی نیست.

انتهای پیام/

اظهارات جدید مدیر تیم سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار