برخورد با سودجویان گاز مایع در زابل

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در توزیع و نحوه عرضه گاز مایع در حوزه سیستان، این اداره کل با همکاری سایر دستگاه‌ها از نزدیک بر روند توزیع نظارت دارند.

محمد علی مودی، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،با توجه به مشکلات پیش آمده در توزیع و نحوه عرضه گاز مایع در حوزه سیستان، این اداره کل با همکاری سایر دستگاه‌ها به ویژه نیروهای سپاه از نزدیک بر روند توزیع نظارت دارند.

او گفت:به همین منظور هماهنگی لازم با اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مبنی بر تشکیل پرونده برای متخلفین انجام شده است و در تعزیرات حکومتی نیز برخورد شدید با سودجویان را خواهیم داشت.

مودی تصریح کرد: بنا بر شرایط موجود در حال حاضر صرفاً به هر نفر ۲ سیلندر داده می‌شود تا کمبود‌ها برطرف گردد.

او افزود: یکی از مشکلات بزرگ در کمبود گاز مایع، سهمیه کم تخصیص داده شده به حوزه سیستان و نبود گاز مایع به میزان کافی است البته سوء استفاده برخی افراد و استفاده از این سوخت در مخازن LPG نیز از دلایل دیگر می‌باشد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان زابل اضافه کرد: تمام تلاش تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌ها بر رفع مشکل پیش آمده در کوتاه‌ترین زمان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار