رحمتی گفت:در آشوب اخیر حداکثر تعداد افراد به صورت همزمان به ۲۰۰ هزار نفر نمی‌رسید؛ ولی، حجم آسیب‌ها بیشتر از فتنه ۸۸ بود و در اکثر استان‌ها لیدری با خانم‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در سفر رحمتی رییس بسیج صدا وسیما به استان کرمان ، طی جلسه ای کارت جدید اعضای فعال بسیج مراکز صدا و سیما در استان کرمان رونمایی شد.

رحمتی گفت: در بزرگترین استان کشور هستیم که برای سند تحول انتظار بسیجیان از مراکز، پای کار بوده است.

او با اشاره به قطعی اینترنت در آشوب‌های اخیر و انتقاد‌هایی برای اینکه کاسبی مردم آسیب دید، افزود: ما راضی به قطع اینترنت به این صورت نبودیم و برعکس آن‌ها  مخالف بستن فضای مجازی بودیم.

رحمتی بیان داشت:در این آشوب ها، حداکثر تعداد افراد به صورت همزمان به ۲۰۰ هزار نفر نمی‌رسید؛ ولی، حجم آسیب‌ها بیشتر از فتنه ۸۸ بود.

او با اشاره به نقش بیشتر خانم‌ها در این آشوب‌ها گفت: در اکثر استان‌ها لیدری با خانم‌ها بوده است.

رحمتی افزود: غرب و آمریکا در پی این است که باید ایران در پروژه خودکفایی نفت شکست بخورد، در انتخابات، غرب گرا‌ها رای بیارند و ارتباط ایران نباید با آمریکا قطع شود.

او با بیان اینکه ما آمادگی حمایت از مرکز کرمان را داریم، اظهار امیدواری کرد: این مرکز همانگونه که در سازماندهی، موفق است امیدواریم در تولید هم شاهد شکوفایی بیشتر باشد.

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان کرمان نیز در این جلسه گفت: کرمان اولین استان برای صدور کارت جدید اعضای فعال بسیج مراکز صدا و سیما است.

او افزود: در مکانی که زیر نظر رهبری است، تفکر، منش و رفتار‌ی غیر از رهبری نیست و به لحاظ اداری هم همکاران برای تحقق آرزوی امام (ره) برای تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی فرم پر کردند.

علیرمضانی گفت: تقویت بسیج و نهاد بسیج آرزو‌های دشمن را نقش برآب کند.

او به بیانیه گام دوم نیز اشاره و بیان داشت: این بیانیه، نسخه شفا بخش برای ۴۰ ساله بعدی و ادامه جمهوری اسلامی است .

مدیر کل صدا و سیما مرکز کرمان به برنامه‌های مختلف این مرکز در راستای این بیانیه در بخش‌های مختلف پرداخت و گفت:، ولی تا ما تلاش نکنیم این بیانیه تبدیل به مطالبه گری نمی‌شود.

او با بیان اینکه بیانیه گام دوم نقشه راه بسیار روشن و امید بخش برای آینده است گفت: تا جایی می‌توانید بیانیه گام دوم را تبدیل به مطالبه گری کنید.

علیرمضانی با بیان اینکه ۳۵۷ نفر برای انتخاب ۱۰ نفر نماینده مجلس در استان کرمان ثبت نام کردند، گفت: وظیفه رسانه در این بحث، پرشور کردن فضا برای حضور گسترده، بیان ملاک‌های انتخاب اصلح و انقلابی گری و پرهیز از حاشیه سازی و جانب داری است .

سید محمود میرکمالی فرمانده بسیج صدا وسیما مرکز کرمان نیز در این مراسم با اشاره به وجود یک حوزه مقاومت بسیج در این مرکز گفت: این حوزه از ۴ پایگاه تشکیل شده و تشکیل ۳ پایگاه دیگر نیز در دستور کار است.

او افزود: این حوزه در ۳ ماه اول، در بحث اشراف فرماندهی، مقام دوم را در کشور کسب کرده است.

میرکمالی به تولید مستند بسیج سازندگی در بحث تولید اشاره کرد و از ساخت مستند میز خدمت نیز خبر داد.

او تولید گزارش‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی، تشکیل حلقه‌های صالحین، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، حضور دو بار بسیجیان در محل ساخت گنبد امام حسین (ع)، برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله برنامه‌های این حوزه مقاومت بسیج عنوان کرد.

فرمانده بسیج صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به سپردن کار‌های فرهنگی سازمان به بسیج صدا وسیما، خواستار توجه بیشتر در زمینه بودجه‌ای برای فعالیت‌های بیشتر شد.

در پایان نیز از کارت جدید اعضای فعال بسیج مراکز صدا و سیما رونمایی و به تعدادی از اعضا کارت‌ها تحویل داده شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سپاه ، اخبارفرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.