هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال؛

مهرام ۸۹ - نیروی زمینی ۵۰ / پیروزی مقتدرانه شاگردان هاشمی در آزادی

تیم بسکتبال مهرام در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال موفق شد از سد نیروی زمینی بگذرد.

مهرام ۸۹ - نیروی زمینی ۵۰ / پیروزی مقتدرانه شاگردان هاشمی در آزادیبه گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و نیروی زمینی تهران در یکی از دربی‌های بسکتبالی پایتخت از ساعت ۱۶ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. سینا واحدی، فرید اصلانی، آرمان زنگنه، صمد نیکخواه بهرامی و امیرحسین خندان پور ترکیب آغاز کننده بازی برای مهرام و اشکان جعفری، محمدحسین ذاکری، سید علیرضا مرتضوی، یاور قاسمی و ستار شیخ بازیکنان نیروی زمینی در آغاز این بازی بودند.  

خندان پور که این روز‌ها با مصدومیت سهراب نژاد بخت آن را داشته است تا در ترکیب اصلی خودی نشان دهد در این بازی شروع فوق العاده‌ای داشت و توانست در کوارتر نخست این بازی جذاب و البته دیدنی ۱۸ امتیاز برای تیمش کسب کند، مصدومیت مهران رضایی اوضاع را برای سرباز‌های لیگ سخت‌تر از قبل کرده رود و حملات پراکنده آن‌ها گاه با شهریار قلی نژاد و علیرضا رستمی به امتیاز بدل می‌شد، ولی این برای مقابله با مهرام کافی نبود تا کوارتر اول ۲۳ بر ۵ به سود شاگردان هاشمی به پایان برسد.

بازی در کوارتر دوم هم به سود مهرامی‌ها در جریان بود آن‌ها که در هفته گذشته شکست دور از انتظاری برابر شهرداری بندر عباس کسب کرده بودند در این بازی با روحیه‌ای متفاوت به میدان آمده بودند و همین کافی بود تا شاگردان ایزد پناه در این کواتر هم حرفی برای گفتن نداشته باشند و در نهایت بازی با نتیجه ۳۴ - ۱۲ به سود مهرامی‌ها دنبال شود و در پایان نیمه نخست در مجموع نتیجه ۴۶ - ۱۸ به سود مهرام رقم بخورد.  

بازی در کوارتر  سوم، اما کمی متفاوت‌تر شد و این بار سرباز‌ها بودند که با تلاش بیشتر و البته بازی دقیق‌تر و محکم‌تر توانستند جریان را به سود خودشان رقم بزنند البته آن‌ها بازهم نتوانستند برنده این کوارتر باشند و در نهایت با نتیجه ۲۱ - ۱۹ بازی را واگذار کردند. این دیدار دیدنی در کوارتر چهارم هم در اختیار شاگردان هاشمی بود و آن‌ها در نهایت موفق شدند با نتیجه ۸۹ - ۵۰ برنده این بازی باشند.  


بیشتر بخوانید:

شکست دور از انتظار شاگردان هاشمی در بندرعباس/ پیروزی نزدیک آبی صنعت پارسا برابر اکسون

بسکتبال ایران هنوز جا برای پیشرفت دارد/ پیروزی مقابل حریفان در المپیک ۲۰۲۰ دور از دسترس نیست

تقابل جذاب مدعیان در جنوب / کار آسان شاگردان آب کناری در خانه


انتهای پیام/

پیش بازی رقابت های لیگ برتر بسکتبال 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار