نان کرمانشاه ایده‌آل نیست

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه گفت : از لحاظ کیفیت نان، جز چند استان برتر کشور هستیم، اما هنوز در حد ایده‌آل نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،اعتضاد علیزاده رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه در خصوص کیفیت نان در استان، گفت : از لحاظ کیفیت نان، جز چند استان برتر کشور هستیم.

او گفت : دوره آموزش نانوایی با همکاری فنی و حرفه‌ای در حال انجام است، کارفرمایان باید با فراگیری آموزش‌های لازم، کارت مهارت دریافت کنند.

او آرد، تجهیزات نانوایی و مهارت نیروی انسانی را در قالب عامل‌های موثر بر کیفیت نان عنوان کرد و گفت: کیفیت نان در استان روز به روز بهتر می‌شود، اما هنوز به حد ایده‌آل نرسیده است.

علیزاده از دولت و سازمان تامین اجتماعی خواست با توجه به درآمد این قشر از کارگران بیشتر به نانوا‌ها توجه کنند و افزود: ارزان‌ترین کالایی که دست مردم است، نان است؛ قیمت نان را با توجه به تورم حاکم بر جامعه باید به واقعیت رساند.

این مسؤول افزود: دولت باید تمام جوانب را مدنظر داشته باشد و با کاهش هزینه‌ها حامل انرژی کمک کند تا نانوا‌ها امرار معاش کنند، کارگران انگیزه پیدا کنند.

او گفت: کارفرما نمی‌تواند با این درآمد تعدادی کارگر را بیمه کند، لذا مجبور است تعداد را تقلیل دهد و با کاهش تعداد نیروی انسانی، کیفت نانی که به دست مردم می‌رسد پایین می‌آئید.

علیزاده با بیان اینکه با هماهنگی سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در صدد هستیم نان با کیفیت سر سفره مردم ارائه شود به نظارت اتحادیه، اتاق اصناف، اداره غله، بهداشت بر کار نانوا‌ها اشاره کرد .

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: صنعت ، معدن ، کیفیت ، نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار