لزوم بازگشت واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید

معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان بر احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید عوده زاده معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان در جلسه کارگروه تسهیل حل مشکلات واحد‌های صنعتی غیرفعال شهرستان گفت: احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید یکی از اولویت‌های کاری دولت است.

او بیان کرد: رونق تولید موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی در هر کشور است و با برگزاری جلسات مستمر و پیگیری حل مشکلات شرکت‌های راکد سعی خواهیم کرد با برنامه ریزی مدون موانع و مشکلات موجود و زمینه فعالیت دوباره این واحد‌های تولیدی را مهیاء نمائیم.

عوده زاده اظهار داشت: شرایط تحریم‌ها، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، کمبود منابع مالی، معوقات بانکی، بدهی به شرکت‌های خدمات رسان و قدیمی بودن تجهیزات و ماشین آلات از جمله مواردی بود که گریبانگیر واحد‌های صنعتی این شهرستان است که آن‌ها را از چرخه تولید خارج کرده است.

معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: دولت برنامه ریزی خوبی برای احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال دارد تا براساس سیاست‌های کلی استان به چرخه تولید برگردند و بتوانند ظرفیت آن‌ها را افزایش داده و رونق تولید رو به جلویی داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.