حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس کارآمد ترکیبی از افراد باتجربه و جوان است/ مدیریت‌ها باید هرچه بیشتر در اختیار جوانان قرار گیرد

نماینده ادوار مجلس گفت: در مجلس پویا و کارآمد، ترکیبی از افراد باتجربه و جوان دارای دانش بالا حضور دارند.

مجلس کارآمد مجلسی است که ترکیبی از افراد با تجربه و جوان درآن حضور یابند/ پیشکسوتان ثبت نام نکردند تا راه را برای جوانان باز کنندحجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاه به لزوم جوانگرایی در مجلس، گفت: پیشکسوتان اصلی جریان انقلاب که ۴۰ سال در عرصه‌های سیاسی و انقلابی مجلس و دولت حضور داشتند در این دوره ثبت‌نام نکرده‌اند و این یعنی میدان را برای نسل جوان باز کرده‌اند.

او ادامه داد: البته از طرفی افرادی که در این ۱۲ سال اخیر در میدان بودند دارای تجربیات خوبی هستند، انرژی ادامه راه را دارند و می‌توانند کار کنند و ترکیبی از این نیرو‌ها با نیرو‌های جوان نخبه می‌تواند مجلس را کارآمد کند. از لفظ نخبه استفاده می‌کنم چون معتقدم مجلس پویا و کارآمد مجلسی است که ترکیبی از افراد باتجربه و جوان دارای دانش بالا در آن حضور داشته باشند و البته این دو شرط در کنار ولایی بودن، انقلابی بودن و متعهد بودن می‌تواند مفید باشد. 


بیشتر بخوانید: کدام شخصیت‌های سیاسی برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند؟


حجت الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی تاکید کرد: معتقدم که مدیریت‌های ما هرچه بیشتر باید در اختیار نسل جوان قرار بگیرند چراکه جوانان با انرژی بیشتر و ایده‌های جدیدی می‌توانند در پویایی جامعه تلاش موثری داشته و تاثیرگذار باشند.

فعال اصولگرا در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تمام این موارد اما حضور چهره‌های نو و چهره‌های جوان در کنار افراد باتجربه می‌تواند به پویایی مجلس کمک کند، زیرا مجلس یک جایگاه قانون‌گذاری و نظارت بر کل دولت را دارد، بنابراین نگاه من این است که باید ترکیبی از نیرو‌های باتجریه و نیرو‌های جوان در آن حضور بیابند که مجلس از نخبگی و دانش کافی برخوردار باشد، زیرا قطعاً این نکته می‌تواند مجلس را مفید و کارآمد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار