لحظه وحشتناک تصادف زنجیره‌ای خودرو‌ها در اتوبان

بارش برف، لغزنده بودن اتوبان و دید ناکافی رانندگان موجب تصادف زنجیره‌ای شدید خودرو‌ها در یکی از اتوبان‌های آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یک تصادف زنجیره‌ای وحشتناک را در یکی از اتوبان‌های آمریکا به تصویر می‌کشد. در این تصادف که در اتوبانی در شهر " دموین " واقع در ایالت آیوا رخ داد حدود ۵۰ خودروی سواری و تریلی با هم برخورد کردند.

وقوع این حادثه تصادف که حدود ساعت ۱۱ صبح تاریخ ۹ دسامبر رخ داد موجب شد تا این اتوبان برای ساعاتی بسته شود. بارش برف شدید، لغزندگی جاده و دیده ناکافی رانندگان موجب وقوع این تصادف شدید شد. پس از این تصادف گروه‌های امداد پزشکی و راهداری برای کمک به رانندگان و بازگشایی جاده وارد عمل شدند. در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است برخورد زنجیره‌ای خودرو‌ها را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که چند خودروی تریلی در وسط اتوبان متوقف شده اند سایر خودرو‌ها نیز با شدت زیادی به آن‌ها برخورد می‌کنند. این ویدئو نشان می‌دهد تعدادی از رانندگان نیز با ترمز سریع و به موقع از برخورد خودروی خود با خودور‌های متوقف شده جلوگیری ممی کنند.

گفته می‌شود در این حادثه یک نفر دچار آسیب شدید شده است. هنوز اینکه فرد آسیب دیده از رانندگان یا مسافران داخل خودرو‌ها بوده مشخص نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.