بسته اخبار حوادث ۱۹ آذر ماه ۹۸؛

آزادی گروگان ۳۱ ساله در کمتر از ۶ ساعت/ کشف ۱۰۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های زابل

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۹ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های زابلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز سه شنبه ۱۹ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف انواع مواد مخدر در مرز‌های زابل

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۹ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع موادمخدر در مرز‌های حوزه استحفاظی شهرستان زابل خبر داد.

سرهنگ محمدعلی محمدی اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر، مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد سوداگران مرگ برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

او افزود: طی یک عملیات که با درگیری مسلحانه و تبادل سنگین آتش بین ماموران و قاچاقچیان همراه بود، سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی و آتش پرحجم مرزداران توان مقابله نداشتند با به جا گذاشتن محموله خود و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران موفق شدند در پاک سازی از محل ۱۰۹ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر شامل ۹۵ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و ۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه را کشف کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه تلاش مرزداران برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

رهایی گروگان ۳۱ ساله در کمتر از ۶ ساعت

 با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، جوان ۳۱ ساله ایرانشهری کمتر از ۶ ساعت از چنگال آدم ربایان رها شد.

سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: ساعت ۱۲:۰۱ روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در خیابان "هنرمندان" شهر ایرانشهر بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او  افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۳۱ ساله به نام " محمد " که به صورت پیاده در خیابان در تردد بود توسط ۵ نفر از سرنشینان ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و پژو پارس به گروگان گرفته شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان با بررسی اظهارات شاهدان عینی محل گروگانگیری و با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی عاملان آدم ربایی را شناسایی و اقدامات خود را برای دستگیری آن‌ها آغاز کردند.

او  عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان فرد ربوده شده، کارآگاهان زبده پلیس آگاهی عملیات گسترده‌ای را آغاز و در کمتر از ۶ ساعت محل نگهداری فرد ربوده شده را در یکی از مناطق عشایر نشین روستای "دامِن" شناسایی کردند.

سردار طاهری بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از هماهنگی قضائی با محاصره محل در اقدامی ضربتی وارد عمل شده و ضمن دستگیری یکی از آدم ربایان، فرد ربوده شده که در داخل یک "کَپر" با دست و پای بسته نگهداری می‌شد را صحیح و سالم رها کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عاملان این پرونده آدم ربایی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه آن‌ها از این عمل مجرمانه اختلافات مالی بوده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار