آغاز پویش قرار مهربانی / اهدای زندگی توسط داوطلبان هلال احمر

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آغاز پویش قرار مهربانی خبر داد و گفت: این طرح با شعار اهدای خون، هدیه ای برای نجات انسان ها از هیجدهم آذرماه آغاز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،موهبتی‌ معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: این طرح با شعار اهدای خون، هدیه ای برای نجات انسان ها از هیجدهم آذرماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

او با اشاره به اهداف اجرای این طرح بیان کرد: ترویج فرهنگ نوع دوستی، تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها از جمله اهداف برگزاری این پویش است.

موهبتی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح نیروهای هلال احمر به سنت حسنه اهدای خون می پردازند، اظهار کرد: همچنین با توجه به اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش شدید سطح ذخایر خون و فرآورده‌های آن  در روز های سرد زمستان و کاهش استقبال مردم این طرح اجرایی می شود. 

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای حفظ ذخایر بانک خون، از اعضای کانون‌های جوانان هلال احمر برای مراجعه به پایگاه های انتقال خون فراخوان شده است.

او افزود: در اولین روز از این فراخوان،  ۶۰ نفر از اعضای جوان داوطلب کانون های هلال احمر شهر بیرجند با حضور در پایگاه انتقال خون به این پویش پیوستند.

موهبتی نیاز به خون را نیازی همیشگی دانست و اظهار کرد: از داوطلبان جمعیت هلال احمر خواستاریم با شرکت در این پویش همچون گذشته ما را در تامین نیاز خون بیماران همراهی کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.