آیت‌الله نوری همدانی:‌

بیکاری جوانان،نوعی بلا در جامعه است

آیت الله نوری همدانی گفت:بیکاری عامل تشدید کننده اعتیاد در جامعه است که باید به سمت مهارت آموزی جوانان حرکت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید روز سه‌شنبه در دیدار با سردار اسکندر مومنی ،دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: بیکاری عامل تشدید کننده گسترش اعتیاد است که توجه به اشتغال‌زایی و مهارت آموزی به جوانان می تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

او افزود: اقدام‌های صورت گرفته درمبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور بسیار خوب و نوید بخش است.

این مرجع تقلید مقابله مجاهدانه در راه مبارزه با مواد مخدر را نشانه پایبندی نیرو‌های نظامی و انتظامی به نظام و سلامت جامعه دانست و گفت: مواد مخدر جریانی خانمان سوز و ریشه بسیاری از مشکلات درکشور می‌باشد.

 آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید فرصت اشتغال برای جوانان کشور ایجاد شود، افزود: بیکاری جوانان، نوعی بلا درجامعه است که ریشه بسیاری از آسیب‌هاست.

او اظهار کرد: دشمن از هر راهی برای ضربه به کشور و نظام استفاده می‌کند که ترویج مواد مخدر درمیان جوانان یکی از این حربه‌هاست.

این مرجع تقلید  تبدیل افغانستان به مرکز مواد مخدر درجهان توسط آمریکا را عاملی تهدید کننده دانست و ادامه داد: باید در مقابله با توطئه‌ها و حربه‌های دشمن، برنامه‌ریزی مناسب درکشور انجام تا با هوشیاری و تدبیر این توطئه‌ها خنثی شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار