مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

اطاعت از خداوند انسان را بی نیاز می‌کند

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه هر کس از پروردگار اطاعت کند رنگ خدایی می‌گیرد گفت: اطاعت از خداوند انسان را بی نیاز می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه شورای معاونین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان که با حضور مسئولین نمایندگی نواحی استان و معاونین ستاد برگزار گردید با توجه به توصیه امام علی (ع) خطاب به کمیل گفت:‌ای کمیل؛ عفت ورزی، تحمل و صبر سه وسیله‌ای است که انسان‌ها به وسیله آن می‌توانند بهتر بندگی خداوند را انجام دهند.

او با نقل قول از کتاب خواجه عبدلله انصاری تصریح کرد: اگر انسان از هفت عضو خود یعنی چشم، گوش، دست، پا، زبان، شکم و دامن مراقب کند خداوند هفت در جهنم را به روی آن بنده می‌بندد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه انسان باید در برابر مشکلات صبور باشد افزود: تحمل در برابر سختی‌ها و مشکلات رحمت خداوند را برای انسان در پی دارد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مردم ایران در برابر مشکلاتی که دشمنان برای انقلاب به وجود می‌آورند تحمل می‌کنند چرا که برای انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده است و مردم نیز همواره پای این انقلاب ایستاده اند.

او با اشاره به آیه ۱۷۳ آل عمران با بیان اینکه اطاعت از خداوند انسان را بی نیاز می‌کند گفت: هر کس از پروردگار اطاعت کند رنگ خدایی می‌گیرد و همچون شهدا همیشه زنده و نامش ماندگار خواهد ماند و خداوند به تنهایی برای او کافی است و اوست که بهترین یاور و نگهبان است.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: سپاه ، ائمه اطهار ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار