ابراهیمی در گفت‌وگوی مشروح با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملکرد قالیباف مورد قبول مردم است/ اصلاح طلبان اگر بتوانند به اصل نظام هم حمله می‌کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: عملکرد افرادی نظیر قالیباف مردم را راضی نگه داشته‌ است و مردم او را از خاطر نبرده‌اند.

//حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برخی سیاه‌نمایی‌ها نسبت به حضور مردم و همچنین برخی کاندیداها توسط اصلاح طلبان، گفت: اصلاح طلبان همواره پیش از هر انتخاباتی جوسازی‌هایی می‌کنند و موضوع اصلی را به حاشیه می‌کشانند، روالی که بیش از هرچیز ناشی از این است که معمولاً جامعه پذیرای آنها نیست.

او درباره چرایی عدم‌اقبال جامعه از اصلاح‌طلبان ادامه داد: جامعه اصلاح طلبان همواره وعده‌های توخالی را مطرح می‌کنند و حضورشان هرگز عایده‌ای برای مردم نداشته است؛ در نتیجه گاهی به شورای نگهبان، گاهی به شخصیت‌های اصولگرا و حتی اگر بتوانند به اصل نظام حمله می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با اشاره به نطق اخیر پروانه سلحشوری در مجلس ، افزود: نطق این خانم در مجلس بیش از هرچیز نمایانگر این است که اینها از مدت‌ها پیش قافیه را باخته‌‌اند، زیرا دولتی را سر کار آورده‌اند که جای دفاعی برایشان باقی نگذاشته‌ است.

فعال اصولگرا افزود: البته آقای روحانی هرگز جزو اصلاح طلبان نبود اما تنها برای منافعشان روحانی را بر سرکار آوردند تا بتوانند در لوای او به منافعشان برسند که متاسفانه این نظرشان باعث شده است ضرر غیرقابل جبرانی به نظام وارد شود.


بیشتر بخوانید: دولت ناکارآمد از مجلس ناکارآمد شکل می‌گیرد/ دولت و مجلس فعلی عامل مشکلات هستند


غربگرایی اصلاح طلبان عامل مشکلات امروز کشور است

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به غربگرایی اصلاح طلبان بیان کرد: اگر اصلاح‌طلبان و دولت متبوع‌شان از همان روزهای ابتدایی به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کرده بودند قطعاً امروز وضعیت جامعه و مردم اینگونه نبود. اما متاسفانه آنها از همان روز نخست دل در گرو غرب نهادند و می‌خواستند که با کمک طرف غربی سرمایه‌گذاری و از این سرمایه‌گذاری‌ها هم اشتغال ایجاد کنند که این کشورها هم بی‌وفایی کردند و به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند. کوتاهی که البته با واکنش نامناسب از سوی ما همراه بود و در هر حال دولت نتوانست نه از طریق برجام، نه اروپا و نه از راه‌های دیگر به نتیجه برسند؛ علاوه بر این مردم را رها و نسبت به مسکن و معیشت‌شان بی‌تفاوتی اتخاذ کردند.

او با اشاره به رویکرد عبور از روحانی از سوی اصلاح طلبان، تاکید کرد: این امر که امروز اصلاح طلبان درصدد حمله به دولتی هستند که خود بر سر کار آورده‌اند نشان می‌دهد که باید واقعاً به مرام آنها شک کرد زیرا بسیار عجیب است که از دولتی که خود برایش تبیغات کردند برائت جویی کنند. این موضوع که نشانگر غیرقابل اعتماد بودن این جربان است زیرا آنها  بیش از همه بر ضد دولت کار کرده‌اند و اگر بتوانند بر ضد نظام هم کار می‌کنند و همه چیز را زیر سوال می‌برند و الآن هم شاهدیم که بر طبل مطالبات مردمی می‌کوبند و برای آن دلسوزی می‌کنند در حالی که نوک پیکان مطالباتی به سمت خود آنهاست و این مردم هستند که باید بپرسند برایشان چه کرده‌اید. اما متاسفانه باز هم جوسازی را در دستور کار اصلی خود قرار داده‌اند تا از زیر مسئولیت خود شانه خالی کنند.

افراد شاخص اصلاح طلب به خوبی می‌دانستند که جامعه اقبالی به آنها ندارد

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با اشاره به عدم‌کاندیداتوری افراد شاخص اصلاح طلب، ادامه داد: افراد سرشناس جریان اصلاح طلب اقداماتی را انجام داده‌اند که خود بهتر از همه می‌دانند صلاحیت کاندیداتوری ندارند. با این وجود اما هنوز هستند افرادی که درصددند تا با جنجال‌آفرینی  این نظامی را که امام(ره) تمام جوانب آن را به زیبایی سنجیده است دچار مشکل و آسیب کنند که البته هرگز نمی‌توانند این اقدام را انجام دهند.

فعال اصولگرا درباره کاندیداتوری افراد شاخص اصولگرا همچون قالیباف و سیاه‌نمایی‌های اصلاح طلبان در این باره گفت: معتقدم که عملکرد افرادی نظیر قالیباف مردم را راضی نگه داشته است، یعنی واقعیت امر این است که قالیباف تلاش بسیاری انجام داده است و مردم او را از خاطر نبرده‌اند؛ از همین رو نیز اصلاح طلبان می‌ترسند که او رای بیاورد.

او با اشاره به عدم حضور لاریجانی در این دوره انتخابات نیز افزود: معتقدم که لاریجانی بسیار مورد هجمه قرار گرفت و در قم هم نمی‌توانست کاندید شود زیرا الآن شرایط قم به گونه‌ای متحول شده است که زمینه برای حضور لاریجانی محیا نیست. لاریجانی هم فرد زیرکی است و متوجه تمام جوسازی‌هایی که برعلیه‌اش می‌شود هست؛ بنابراین من فکر می‌کنم که به سبب جوسازی‌هایی که عموماً از سمت اصلاح طلبان برایش ایجاد شده است و حفظ آبرویش از حضور در این دوره انتخابات کنار کشیده است.


بیشتر بخوانید: مردم تهران به سرلیستی قالیباف اقبال دارند/ اصلاح طلبان به دلیل شرمندگی از عملکرد خود نیامدند


فعال اصولگرا ادامه داد: البته لاریجانی شخصیت معتدلی است که نه در زمره اصلاح طلبان و نه در زمره اصولگرایان محسوب می‌شود بلکه فرد معتدلی است که در تلاش بود تمام جریانات را در مجلس راضی نگه دارد اما جوسازی‌ها تاثیراتی بر شخصیت‌ها داشته است لذا من فکر می‌کنم که لاریجانی زمینه حضور خود را مناسب ندیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار