اخبارحوادث بیستم آذرماه ۹۸؛

پلمب ۲۰ آرایشگاه مردانه متخلف در اصفهان / دستگیری باند سارقان "ای سی یو" خودرو در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز بیستم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیستم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

پلمب ۲۰ آرایشگاه مردانه متخلف در اصفهان

سرهنگ" محمد حسن اسماعیلی"رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی، طرح بازدید و کنترل واحد‌های صنفی آرایشگاه مردانه توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در شهر اصفهان اجرا شد.

او اظهار داشت: ماموران در این طرح از ۲۱۴ واحد صنفی بازدید کردند که در پایان تعداد ۲۰ واحد صنفی به علت عدم رعایت یک سری قوانین و مقررات مربوطه با حکم مقام قضائی پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ اسماعیلی، از صدور اخطاریه پلمپ برای متصدیان ۳۵ واحد صنفی دیگر خبر داد و گفت: از متصدیان ۴۵ واحد صنفی نیز تعهد کتبی اخذ شد که در صورت عدم رعایت موارد اعلامی در موعدت مقرر برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

دستگیری باند سارقان "ای سی یو" خودرو در اصفهان

، سرهنگ" حسین ترکیان سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت "ای سی یو"خودروی پژو ۲۰۶ وی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات چندین نفر دیگر نیز با همین موضوع اعلام شکایت کردند افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از اقدامات پلیسی و تخصصی سرانجام موفق شدند هویت یکی از کسانی که در این گونه سرقت‌ها دست داشت را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ ترکیان اظهار داشت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به سرقت "ای سی یو" خودرو‌های شهروندان با همدستی ۲ نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد که در ادامه ماموران ۲ متهم دیگر را نیز در ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به دنبال دستگیری اعضای این باند ۶۵ مال باخته سرقت ۳ مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان از کشف ۶۱ دستگاه "ای سی یو" خودرو در بازرسی از مخفیگاه مالخران خبر داد و گفت: کارشناسان مربوطه ارزش اموال مسروقه مکشوفه را یک میلیارد ریال عنوان کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی ۶۵ نفر از مال باختگان گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه سهل انگاری و عدم رعایت اصول ایمنی در نگهداری اموال یکی از مهمترین عوامل موفقیت سارقان به شمار می‌آید اظهار داشت: به شهروندان توصیه می‌کنیم با نصب تجهیزات ضد سرقت، نظیر دزد گیر، سوئچ مخفی، قفل فرمان و پدال، پارک خودرو در پارکینگ‌های مجاز و معتبر و مکان‌های مجهز به دوربین مداربسته و عدم پارک خودرو در مکان‌های خلوت و کم نور فرصت‌های ارتکاب جرم را از سارقان بگیرند. 
 

توقیف محموله ۴۷ کیلویی تریاک در"شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر  گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شاهین شهر - تهران به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او در ادامه بیان کرد: پس از متوقف شدن خودرو ماموران در بررسی دقیق از داخل خودرو تعداد ۶ بسته بزرگ تریاک به وزن ۴۷ کیلو و ۸۵۰ گرم که به شکلی ماهرانه جاسازی شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان خاطر نشان کرد: در این عملیات سرنشینان خودرو که یک مرد و یک زن بودند به جرم حمل و جابجایی این مقدار مواد مخدر دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

غارتگران میراث فرهنگی در "تیران و کرون" دستگیر شدند

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: واحدگشت انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه خودوری سواری پژو مشکوک و بلافاصله موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

او افزود: پس از بررسی خودرو، یک دستگاه گنج یاب به همراه تجهیزات مربوطه شامل ردیاب، قطب نما، تبلت کشف و ۳ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون بیان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به جستجو برای کشف اشیاء عتیقه و زیر خاکی با استفاده از تجهیزات غیر قانونی اقرار کردند که در این زمینه پرونده تشکیل و هر ۳ نفر به مراجع قضائی تحویل شدند.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار