توضیحات رئیس بیمارستان درباره انتشار عکسی دردناک از یک کودک در فضای مجازی

رئیس بیمارستان کودکان تبریز در خصوص عکس یک کودک تحت درمان در این بیمارستان در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات رئیس بیمارستان درباره انتشار عکس یک کودک در فضای مجازیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز عکسی از طرف پدر یک کودک یک سال و نیمه بستری شده در بیمارستان کودکان تبریز به دست ما رسید که در آن پدر کودک مدعی شده است که زخم‌های روی بدن فرزندش در اثر کندن چسب و حساسیت‌های ناشی از آن است.

خبرنگار ما در تبریز برای بررسی این موضوع با هادی موسوی، رئیس بیمارستان کودکان تبریز گفت‌گویی انجام داد که مشروح آن ارائه می‌شود.

هادی موسوی، رئیس بیمارستان کودکان در این خصوص اظهار کرد: این کودک بیماری متابولیک زمینه‌ای دارد که جزو بیماری‌های نادر در کل دنیا محسوب می‌شود.

وی افزود: کودک ساعت یک و نیم در حالت تب به بیمارستان مراجعه کرده است و ادعای پدر مبنی بر قصور پزشکی و پرستاری در نحوه کندن چسب صحت ندارد و حتی من این موضوع را به پدر کودک توضیح دادم.

رئیس بیمارستان کودکان با اشاره بر اینکه در حال حاضر ۲۴۰ مریض در بیمارستان است که مورد مشابهی در هیچ‌کدام آن‌ها وجود ندارد، گفت: اینکه یک پرستار خاصی قصور کرده و منجر به ایجاد زخم در بدن کودک شده نیز صحت ندارد، زیرا همان پرستار به صورت همزمان، ۸ مریض دیگری هم دارد که در هیچ‌کدام آن‌ها چنین موردی دیده نشده است.

توضیحات رئیس بیمارستان درباره انتشار عکسی دردناک از یک کودک در فضای مجازی

وی تاکید کرد: زخم‌های بدن کودک حتی در جا‌های غیر رگ‌گیری هم مشاهده می‌شود که نشان دهنده این است که ارتباطی به زخم و کندن چسب و حساسیت ندارد.

موسوی افزود: این ضایعات در بدن کودک ربطی به چسب و پرستار ندارد و ما مورد مشابهی در ادوار گذشته و الان نداریم.

توضیحات رئیس بیمارستان درباره انتشار عکس یک کودک در فضای مجازی


منبع: فارس

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.