سفیر اندونزی در کرمان اعلام کرد؛

فراهم شدن تمهیدات لازم برای اخذ ویزای تجار ایرانی /خرما و انجیر اصلی‌ترین کالا‌های صادراتی از ایران

سفیر اندونزی گفت: برای اینکه تجار ایرانی برای گرفتن پروسه ویزا راحت‌تر بتوانند اقدام کنند، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اوکتاوینو علیمودین، سفیر اندونزی در بزرگداشت روز صادرات و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان کرمان که در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد، اصلی‌ترین کالا‌های دریافت شده از ایران را محصولات کشاورزی شامل خرما و انجیر دانست و از تجار ایرانی خواست: برای صادرات رابط بین ایران و اندونزی باشند.

او گفت: قبلاً با یکی از تجار کرمانی در اندونزی آشنا شدیم تا بتوانیم یک رابط اقتصادی خوب در زمینه خرما، پسته و مقوا داشته باشیم.

سفیر اندونزی در ایران با بیان اینکه مقامات هر دو کشور سعی کردند زیر ساخت‌ها را به لحاظ تجارت فراهم کنند، افزود: ما تمهیدات لازم را اتخاذ کردیم تا تجار ایرانی برای گرفتن پروسه ویزا راحت‌تر بتوانند اقدام کنند و تحولات بهتری در رابطه با صادرات داشته باشیم.

اوکتاوینو علیمودین تأکید کرد: باید بتوانیم صادرات بسیاری از محصولات کرمان را به اندونزی داشته باشیم.

او تصریح کرد: انتظار داریم در سال‌های پیش رو افراد و تجار تاثیر گذار در اقتصاد اندونزی از ایران و کرمان بازدید کنند که بهترین زمان امروز یعنی روز ملی اقتصاد است.

سفیر اندونزی در ایران از صادرکنندگان خواست: حس رقابت داشته و خلاق باشند تا در امر صادرات موفق شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار