ابراز رضایت جهانبخش از نیمکت نشینی در لیگ برتر انگلیس!

هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون در گفت و گو با یک روزنامه انگلیسی به تشریح وضعیت خود پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش ملی پوش کشورمان که در دومین فصل حضور خود در برایتون به بازیکنی نیمکت نشین و حتی سکو نشین تبدیل شده در گفت و گو با روزنامه آرگوس انگلیس به تشریح وضعیت خود پرداخت و از بودن در این تیم ابراز رضایت کرد.

ابراز رضایت جهانبخش از نیمکت نشینی در لیگ برتر انگلیس!

آرگوس در ابتدای این مصاحبه به مسیری که جهانبخش پس از خروج  از ایران طی کرد و به همراه آلکمار به عنوان آقای گلی لیگ برتر هلند دست یافت اشاره کرد و نوشت جهانبخش در فوتبال هلند به تدریج پیشرفت کرد.

جهانبخش پس از انتقلال ۱۷ میلیون پوندی از الکمار به برایتون، در فصل گذشته لحظات سختی را پشت سر گذاشت. مصدومیت و سفر به جام ملت‌های آسیا برای او دردسرساز شد. هواداران ایرانی نمی‌توانستند درک کنند که چرا او در لیگ برتر  جا نمی‌افتد و چرا آلبیون او را در ترکیب قرار نمی‌دهد.

این روزنامه سپس به روند پیشرفت جهانبخش در فوتبال هلند پرداخت و نوشت: جهانبخش در اولین سال حضور خود در اروپا پنج گل به ثمر رساند و با نایمخن به دسته پایین‌تر سقوط کرد. در فصل دوم، او شکوفا شد و با ۱۲ گل و ۱۸ پاس گل به عنوان بهترین بازیکن دسته دوم انتخاب شد.

این داستان پس از انتقال به آزد آلکمار هم بود. سه گل در فصل اول، ۱۰ گل در فصل دوم و سپس ۲۱ گل به اضافه ۱۲ پاس گل در فصل سوم خیره کننده است.

جهانبخش  در این باره گفت: هر بازیکن می‌خواهد بازی کند. در این مورد شکی نیست، اما من از بودن در اینجا راضی هستم.  صادقانه می‌گویم که از  محیط و نحوه بازی تیم راضی هستم. من هنوز هم یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم خودم را با روشی که سرمربی از من می‌خواهد بازی کنم و وفق بدهم. من سخت تلاش  می‌کنم تا دقایق بیشتری بازی کنم.

او در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند به طور قرضی به تیم دیگری برود، گفت: من به این موضوع فکر نکرده ام اما قصد دارم برای بدست آوردن شانس و جایگاه خودم سخت کار می‌کنم. یک سال و نیم است که در اینجا هستم، اما هنوز نتوانسته ام توانایی‌های خودم را نشان دهم و صادقانه بگویم این موضوع مرا کمی ناامید می‌کند.

جهانبخش گفت: سال اول سالی بود که مجبور شدم لیگ برتر را بشناسم، شاید بخاطر اتفاقاتی که افتاد کمی بیش از حد هیجان زده بودم. سطح متفاوتی بود و همه چیز فرق می‌کرد. من کاملاً مطمئن بودم که این فصل برای من فصل خوبی خواهد بود. چیز‌های زیادی یاد گرفته ام. مجبور شدم خودم را با کشور ، آب و هوا و فرهنگی تطبیق بدهم که با آنچه به آن عادت داشتم متفاوت بود.

ابراز رضایت جهانبخش از نیمکت نشینی در لیگ برتر انگلیس!

او گفت: من در شرایط خوبی بودم. از تمرین و همه چیز لذت برده ام و برای به دست آوردن فرصت بازی بیشتر تلاش می‌کنم. ما با سرمربی صحبت کرده ایم. او می‌خواست ببیند که در موقعیت متفاوت برای من چه پیش می‌آید. من در این پست خوب بوده ام، اما احتمالاً زمان مناسبی نبوده است. یک فصل طولانی وجود دارد، بنابراین خواهیم دید که ممکن است در برخی مواقع تغییراتی ایجاد شود.

جهانبخش که برابر ولوز به زمین فرستاده شد درباره این بازی گفت: مدتی بود که من در شرایط خوبی بودم و تمرین خوبی داشتم، اما این سرمربی است که تیم اصلی را انتخاب می‌کند. من از پیش فصل سخت کار کرده ام و منتظر شانس خودم هستم.


بیشتر بخوانید: لژیونر فوتبال ایران در لیست سیاه تیم معروف انگلیسی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار