اخبارحوادث بیستم و دوم آذرماه ۹۸؛

دستگیری زوج قاچاقچی با ۵۰ کیلو تریاک در "شهرضا" / کشف بیش از ۶ هزارنخ سیگار قاچاق در"تیران و کرون

مهم‌ترین حوادث امروز بیستم و دوم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیستم و دوم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری زوج قاچاقچی با ۵۰ کیلو تریاک در "شهرضا

سرهنگ" صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضااظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی ساینا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران با اخذ مجوز از مقام قضائی نسبت به بازرسی آن اقدام کردند که در نتیجه این عملیات مقدار ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری یک زن و مرد در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

کشف بیش از ۶ هزارنخ سیگار قاچاق در"تیران و کرون

سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "تیران و کرون" طرح بازرسی از واحد‌های صنفی را اجرایی کردند.
وی افزود: در بازرسی از یک واحد صنفی تعداد ۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

دستگیری شکارچی غیر مجاز در "نجف آباد

سرهنگ" محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آبادبا اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال اعلام عوامل گشت حفاظت محیط زیست مبنی بر حضور یک شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده "قمیشلو" موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

او افزود: ماموران با همکاری عوامل گشت حفاظت محیط زیست به محل اعزام و فردی که اقدام به شکار غیر مجاز یک رأس قوچ وحشی کرده بود را به همراه یک قبضه اسلحه جنگی و فشنگ‌های مربوطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی اظهار داشت: شکار حیوانات وحشی در مناطق حفاظت شده برابر قانون جرم بوده و پلیس با کسانی که دست به این گونه اعمال مجرمانه بزنند برخورد می‌کند.
 

دستگیری عامل ساخت درگاه‌های اینترنتی جعلی در "خمینی شهر

سرهنگ "علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر به دنبال رصد سایت‌ها و کانال‌های موجود در فضای مجازی، یک کانال ساخت در گاه‌های پرداخت الکترونیک جعلی شناسایی کردند.

او ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا در گام بعدی و با انجام اقدامات علمی و تخصصی توانستند هویت اصلی عامل این کانال که یک نوجوان ۱۵ ساله بود را به دست بیاورند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ "جعفری نژاد"اظهار داشت: متهم دستگیر شده با توجه به شواهد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را تفریح و کسب درآمد عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: وجود درگاه‌های اینترنتی جعلی یکی از معضلات اصلی در فضای مجازی است که امنیت مردم را تهدید می‌کند و متاسفانه عده‌ای سودجو دست به ایجاد چنین در گاه‌هایی می‌زنند، اما باید بدانند که پلیس فتا به صورت شبانه روز فضای مجازی را رصد کرده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کند.

کشف ۳ کیلو گرم تریاک از معده ۵ قاچاقچی

سرهنگ "غلامرضا هاشمی زاده فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان به دنبال اطلاع از انتقال محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه خودروی پراید، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان سرانجام خودروی مذکور که با ۵ سرنشین در حال حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به عدم کشف مواد مخدر در بازرسی از خودرو گفت: ماموران برای بررسی بیشتر هر ۵ سرنشین خودرو را مورد معاینات پزشکی قرار دادند که در نهایت مشخص شد این افراد اقدام به بلعیدن مواد و نگهداری آن‌ها در معده خود کردند.

سرهنگ هاشمی زاده، در ادامه به کشف ۳ کیلوگرم تریاک از معده قاچاقچیان اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.