دکتر سلیمانی:

آمریکایی‌ها مرا به عنوان یک تروریست دستگیر کردند/ قاضی دو پیشنهاد برای زنده ماندن به من داد + فیلم

دانشمند برتر کشور که به تازگی از بند دولت آمریکا رها شده است، از روزهای زندانی بودن در این کشور و علت این کار گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلیمانی استاد و پژوهشگر برتر کشور که به تازگی از بند دولت آمریکا آزاد شده است، درباره موضوع دعوتنامه حضور در آمریکا اظهار کرد: ۱۴ماه پیش از بیمارستان مایوکلینیک آمریکا دعوتنامه‌ای برای همکاری با کنگره علمی به دست بنده رسید و من هم با وجود تمام مشغله‌های کاری آن را قبول کردم و راهی سفر شدم، اما به جای حضور در کنگره، من را کاملاً غیرقانونی و به جرم دور زدن تحریم‌ها دستگیر کردند.

او افزود: هنگام پیاده شدن از هواپیما ۴ نفر با لباس شخصی و ۲ نفر از افراد پلیس فرودگاه شیکاگو با بررسی کیف بنده بدون وجود هیچ سندی من را به جای حضور در کنگره،  راهی زندان کردند.
 
سلیمانی اظهار کرد: بنده در تمام مدتی که در ایران زندگی کردم تنها دغدغه‌ام افزایش سواد دانشجویان در حوزه علم و دانش، انسانیت و وجدان بود.
 
این دانشمند ایرانی تصریح کرد: آمریکایی‌ها با تهمت زدن به بنده در خصوص وارد کردن مواد پروتئینی سلول‌های بنیادی که در ایران زیاد بود من را تروریست نامیدند.
 
آمریکایی‌ها مرا به عنوان یک تروریست دستگیر کردند/ قاضی دو پیشنهاد برای زنده ماندن به من داد + فیلم
 
سلیمانی ادامه داد: روز جلسه دادگاه، قاضی به من گفت: «شما یک دانشمند باهوش ایرانی هستنید که از کشور آیت‌اللّه‌ها وارد آمریکا شده‌اید و  می‌دانیم چگونه با شما برخورد کنیم». بنده وظایف کاری خود در ایران از قبیل تحقیق و تدریس و نجات جان انسان‌ها را بیان کردم، اما ایشان به بنده تهمت دروغ زدند و گفتند آنقدر در اینجا می‌مانی تا تحقیق و تدریس یادت برود.

شرط آمریکایی‌ها برای آزادی دکتر سلیمانی 

این دانشمند ایرانی اظهار کرد: قاضی دو پیشنهاد برای زنده ماندن به بنده داد، اولین راه این بود که با امضا کردن چند کاغذ از نظر مالی و حمایتی با وجود تدریس در بهترین دانشگاه‌ها تحت حفاظت کامل ایالت متحده قرار بگیرم و راهکار دوم جنگیدن با آنان بود.
 
سلیمانی افزود: بنده با قبول کردن راهکار دوم یعنی جنگیدن راهی زندان شدم و در کنار قاتلان و خلافکاران حرفه‌ای تا ۱۴ ماه حبس کشیدم و در آنجا تمام زندانیان به طرز وحشتناکی هم‌دیگر را آزار می‌دادند، آمریکایی‌ها هم با تروریست  خواندن من برای افزایش فشار روانی، حکم کرده بودند که هیچ زندانی نزدیک من نیاید.
 
سلیمانی با اشاره به رعایت نکردن حقوق بشر توسط آمریکایی‌ها اظهار کرد: تمام ادعای کشور آمریکا در خصوص رعایت حقوق بشر در فیلم‌هاست و افراد آمریکایی به تمام افراد خاورمیانه حکم تروریست، به آفریقایی‌ها حکم انسان‌های پست و لجن و به افراد سفیدپوست متولد در آمریکا حکم انسان‌های خوب می‌دهند.
 
دیدار ظریف با دکتر سلیمانی

آمریکایی‌ها هرگز حامی مردم ایران نیستند

سلیمانی افزود: قسم می‌خورم که آمریکا به هیچ وجه حامی ایران نیست، بلکه با خشم و کینه برای تمام افراد دانشمند و نخبه ایرانی ضربه‌های بزرگی آماده کرده است چراکه بنده در خصوص ورود پروتئین‌ها به ایران و نجات دادن جان افراد بیمار کاملاً توضیح دادم، اما ایشان گفتند که به ما مربوط نیست.
 
او افزود: بنده بعد از ۶ ماه از قاضی درخواست لباس نو کردم، اما تمام لباس‌های تهیه شده برای من کاملاً دست دوم بود و در آنجا فهمیدم که  انسان‌های کاملاً ساده‌لوحی هستیم و آمریکا برایمان تور بدبختی پهن کرده است.
 
سلیمانی تصریح کرد: دکتر ظریف با تلفن‌های خود به همسر بنده بی‌رحم بودن آمریکایی‌ها را کاملاً گوشزد کردند، در روز جمعه طبق گفته وکیلم قرار بود که من را به سوئد ببرند و در همان روز افراد وحشی با لباس‌های ضدگلوله و ماسک‌های وحشتناک بنده را در مقابل دید تمامی زندانیان و با ادعای تروریست بودن از زندان آمریکا خارج کردند.
 
او افزود: در دادگاه تمام شواهد نشان دهنده بی‌گناهی من بود و به سرعت بی‌گناهی من ثابت شد و آزاد شدم.
 
این پژوهشگر گفت: متاسفانه در تمام طول مدت زندانی بودنم در آمریکا، خبر‌هایی مبنی بر بیمارستانی شدن مادرم به گوشم می‌رسید، اما بعد از سفر به ایران متوجه خونریزی مغزی مادرم و از دنیا رفتن ایشان بعد از ۷ ماه کما شدم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
معلوم ميشه آمريكا با تهديد و ارعاب نخبه هاي دنيا به همكاري به ابر قدرتي رسيده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
زنده باد قهرمان .
-
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
دکتر سلیمانی مثل ریاضیدان خانم دکتر مریم میرزا خانی که بنده خدا جنازه اش برگشت به ایران .چهره واقعی امریکا . قابل توجه غرب پرستان .
-
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
دکتر سلیمانی هم مثل خبر نگار پرس تی وی خانم مرضیه هاشمی زندانی شد . مرگ بر امریکای جنایتکار .
-
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
درخواست غرامت از امریکا نمایید .
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۱:۳۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
ای کاش برای بقیه دکتر و مهندسان درس بشه ک امریکا مقدار علمت مهم نیست بازی کثیف سیاستش مهمه
درررررررررررررررس عبرت بشه بقیه بفهمن اینا به دعوت کردن های خودشونم پایبند نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
دولت ایران باید از طرف ایشون در دادگاه بین المللی شکایت کنه تا زوایای این موضوع برای سایر کشورها روشن بشه . اینکه موضوع برای داخل روشن بشه جالب بود ولی تعیین کننده و بازدارنده برای آینده نیست .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
بعد از مدتها تحمل فشار اقتصادی و سختی و گرونی و .... دیشب با دیدن ایشون دوباره به ایرانی بودنم افتخار کردم :)
و چه حس فراموش شده ای رو به همه ی ما یاداوری کردن ایشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
پیشرفت آمریکا به سبب ربودن دانشمندان آلمان و روسیه و ایران و دیگر کشورهاست و گرنه یک کشور دویست ساله کجا و تمدن‌های چندین هزارساله کجا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
آفرین به همچنین دانشمندانی، به خود میبالیم که ایرانی هستیم.
خدا شما و خانواده هایشان را سلامت بدارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
هر دانشمندی که خدمت به وطنش را به خدمت برای بیگانه و دشمن کشورش ترجیح دهد نشانه غیرت و تعصب بالا و عشق فراوان نسبت به کشورش است.
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
باتوجه به خوی ددمنشی رژیم فاسد وجنایتکار آمریکا ( وبا توجه به تحرکات خطرناک شیطان بزرگ درعراق،انتقال داعش وایجاد پایگاهای مختلف وآشوب وهرج ومرج) لازمه ایران همانند قبل (هشداربه داعشیان) هرگونه تحرکات نظامی درفاصله زیر50 کیلیومترتا مرز روبه خاک و... بکشه .
Iran (Islamic Republic of)
گلپایگانیم
۱۰:۱۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
آفرین به این دکتر سلیمانی باغیرت شما ها امید شهدایید امید انقلابید کیف کردم از روحیه ایرانی اسلامی شما دست و پایت را می بوسم دکتر جان زنده باد شرافت این دانشمند ایرانی عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
متاسفانه هم وطن ها فکر میکنند . آمریکا نجات دهنده دیناست .در صورتی که با داشتن ۸۰۰ پایگاه نظامی. در دینا خودش را ژاندار دینا کرده .رژیم مردمی و چپی را تغییر میدهد و رژیمی که تابع خودشون باشد را با زور سر کار میآورد .رسانه های قوی که در دست دارد .خودش را فرشته جا میزند .ساده لوح ها هم باور کنند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۲۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
با این وضع چگونه کسانی به راحتی به آن سرزمین وحشت میروند و حتی ساکن میشوند راستی به چه قیمتی، چه چیزی می دهند تا این کفتارصفتان درنده اجازه می دهند در آن کشور نفرت انگیز رفت آمد ویا حتی سکونت کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
اره والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
خدا حفظت کند برادر، انشاالله امام زمان ظهور می کند و جنایتکاران عالم را نابود می سازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
معلوم نیست اصل قضیه چی بوده!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۳۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
با سلام خدمت دانشمند عزیز ایرانی باعث افتخار ما هستی اینقدر بهشون فشار اومد که مجبور شدن شما رو زندانی کنند .ایران فدای اشک خنده ی تو . آمریکا هیچی نیستی هیچی مرگ بر ترامپ کافر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
ایرانی باغیرت یعنی دکتر سلیمانی
دکتر نشان دادند ایرانی واقعی و عزتمند مردم و شرفش رو به پولهای کثیفی که از غارت مردم بیگناه کشورهای دیگه به دست میاد نخواهد فروخت و آزاد خواهد شد و آزاده خواهد بود با تحقیقات و علم روزافزونش دشمن را به زانو در خواهد آورد.
ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
در این که آقای دکتر یه ایرانی باغیرت هست هیچ شکی نیست و خدا را شکر که به کشور برگشتن اما
همه اینها به نظر من یه نقشه کثیف از قبل طراحی شده بوده که جاسوس خودشون را با آقای دکتر معاوضه کنند به نظرم اون دعوتنامه هم جزء نقشه آمریکایی ها بوده
ولی بازهم هم خدارا شکر که این سرمایه ملی این دکتر عزیز به آغوش میهن و خانواده برگشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
درود بر شما دانشمند شریف
ولعنت خداوند بر مزدورانی که دل به آمریکا خوش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۸:۰۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
دولت آمریکا دانشمندانی چون مسیح علینژاد را نیاز دارد که مغز متفکر همه فتنه ها تو کشورمون هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
مرگ بر دولت امریکا و حامیان دولت آمریکا
Japan
شاهد
۰۷:۴۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
قابل توجه کسانی که در دانشگاه ها غرب و آمریکا قبله شان است.
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرکیانی
۰۷:۳۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
سلام,,,, امریکا در حال تمام شدن است , کشوری که ادعای ابرقدرتی جهان را دارد , پاسخ ساقط شدن پهباد فوق پیشرفته خود را اینگونه , ناجوانمردانه میدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
اینم یک دلیل کوچک «مرگ بر آمریکا»
United States of America
ک
۰۶:۲۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
پیشنهادمیکنم رودرروطی یک مصاحبه ومناظره ای جالب برای مردمان غافل وناآگاه نسبت به آمریکاو غرب،یه میزگردبین روشن فکرنماهایی مثل ز... واین استادبه زندان رفته درکشورآمریکا،تدارک ببینیدتاکروکورهای مسخ شده درغربگرایی بشنوند وببینندبه همراه صحبتهاو حرفهای خانم هاشمی مجری پرس تی وی که ایشون هم ازحقوق بشر غربی آمریکایی بی بهره بی نصیب نماند متأسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
منظور ایشون از 《ز》احتمالا کذاب زشت کلام هستش.
Germany
ناشناس
۰۳:۰۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
خدا خیرت بدهد شما را گروگان گرفته بودند این وحشی های گرگ صفت ! اینها همان کسانی هستند که ۲۹۶ نفر مسافر بیگناه را توی هوا کشتند! اینها همان کسانی هستند که صهیونیسم و القاعده و داعش و گروهک منافقین را یادرست کردند یا در حال حمایت از آنها هستند
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۱:۳۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
لعنت بر آمریکا کشور وحشی ها وحرومی ها
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
سرخپوست کشان حرامی که ازابتدا با تجاوز ووحشیگری ایالات خط کشی شده متحده راایجاد کردند لعنت تمام جهانیان بر امپیرالیسم خونخوار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
از شیطان انتظار بیشتری نداشته باش دکتر جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
افتخار ایران ، استاد ایران ،دانشمند دنیا بهت افتخار میکنم ،خدا مادرتونو رحمت کنه که همچین شیر پاک خورده و شجاعی تحویل ما ایرانیا داده ، دکتر شما درس زندگی هستید ،بهتون افتخارررر میکنم و خدا رو شاکرم بابت شما .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
افتخار مایی دکتر خدا بیشتر کنه امثال شما رو که از تمام وجود مایه میزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
الهی شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ن
۰۰:۱۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
خدا لعنت كنه دولت جنايتكار امريكا رو .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مجید
۰۰:۱۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
ایا بعد از این باز هم شاهد سفر نخبه گان به سرزمین تحت سیطره امریکا سفر خواهند کرد ؟؟؟
وفتی که قاضی به ایشان میگوید : ..... می‌دانیم چگونه با شما برخورد کنیم......
نشان دهند حقد و کینه انهاست ...
من یاد مثلی می افتم که میگوید ...هر چه بگندد نمکش میزند وای به روزی که بگندد نمک .
مرگ بر امریکا .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
سلام خیلی دوست دارم دکتر
تو واقعا غرور ایرانی رو زنده کردی
بجای ابنکه پولمون رو حروم مربی های حارجی کنیم باید سرمایه گذاری رو دانشممدان بزرگی مثل شما کنیم
که باعث افتخار ایرانید

من دست شما رو میبوسم
با تشکر از باشگاه خبرنگاران چوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
خداروشکر که ایشون آزاد شدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
درود به شرف دکتر مسعود سلیمانی
ایرانی یعنی باغیرت یعنی مانند کوه استوار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
خوبه مردم یکم تاریخ بخونن تحقیق کنن تا بدونن امریکاییا چطور موجوداتی هستن .مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
لطف خدا بود اگر سیاستمدار میخواستن هویت آمریکا رو برای مردم مشخص کنن هیچ وقت شاید نمی توانستن ولی این توفیق از طریق یک دانشمند ایرانی شدنی کاشکی تلویزیون ایران فیلم سلیمانی رو به صورت سریال بسازه وپخش کنه
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
این دانشمندایرانی برای تبادل نظروبحث رودرروی رشنفکرنماها و غربگراهایی مثل ز... قراربگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
لعنت بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
چرا به راحتی بعضی ها فریب دعوتنامه های کذایی امریکارا میخورند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۴۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
امام خمینی (ره)امریکا شیطان بزرگ است
Iran (Islamic Republic of)
حسن خدادادی
۲۲:۴۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
خدا مادر دکتر سلیمانی را رحمت کند برای شادی روحش ما در منزل دسته جمعی صلوات فرستادیم واقعا به داشتن چنین دانشمندانی همیشه احساس غرور خواهیم کرد
#زنده باد غیرت ایرنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
های های آنان که باید ببینند نمی بینند.
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
بعضیا چشماشون بستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
درود بر دکتر سلیمانی و همه دانشمندان جمهوری اسلامی که باعث افتخار ایدان و ایرانیند و خاریند در چشم دشمنان اسلام خدا رو شکر به ایران اسلامی بر گشت .خدا نابود کنه اوناایی که حرف سازش با آمریکا شیطان بزرگ رو میزنن!!!!
-
شیلا
۱۱:۴۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
سلبریتیها نگاه کنید وعرق شرم بریزید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
به جیره بگیران خارج نشین توصیه میکنم به جای خیانت به ملت ایران به دامن دولت و ملت خود برگردن و توبه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
برادران و خواهران عزیزم خواهشا به تاریخ رجوع بفرمایند تا خودتان مشاهده فرمائید آمریکاه که خود را مدافع حقوق بشر می نامد در کشورهای قاره آفریقا گرفته تا آسیا چه جنایت های مرتکب شده است انقلاب اسلامی ایران خار چشم آمریکاه بوده و هست هرلحظه رهبر عزیز ما دستور جهاد بفرمایند آماده شهادت هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
حدود ۲۰ ستا از اشغال افغانستان می گذرد آیا غیراز خون ریزی ناامنی و فقر و بی کاری آمریکاه خونخوار چه دست آوردی در آن کشور و سایر کشورها آورده است اسد بهرامی از سقز
Iran (Islamic Republic of)
بهرامی از سقز
۲۱:۵۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
انانیکه حامی آمریکاه خون خوار هستن کمی صبر پیشه کنند و تاریخ را مرور کنند تا ببین آمریکاه چه کشور غارتگری است اشغال عراق افغانستان نمونه بارز جنایت آمریکاه و غارت منابع ملت ها است لطفا واقع بین باشیم و دل به چنین کشوری خوش ن
Iran (Islamic Republic of)
ا بهرامی سقز کردستان
۲۱:۵۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
دولت آمریکاه هیچ وقت در طول تاریخ اندکی که تولد یافته کشوری غارتگر و ظالم بوده و هیچ وقت حامی هیچ ملتی نبوده و نخواهد بود رهبر عزیز ما سپاه قدرتمند ما به واقعیت حامی ملت مظلوم دنیا بوده و خواهند بود تبریک میگم آزادی دانشمند عزیز ایران کشور جنایت کار آمریکاه سخت مخالف پیشرفت علمی تیران اسلامی و سایر ملل آزاده جهان تست
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۴۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا هرگز نباید به آمریکا وهمدستانش اعتماد کرد
آخرین اخبار