جابری: فرصت کمی برای آماده کردن تیم در برابر شهروند داشتیم

سرمربی تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر گفت: با توجه به اینکه تیم را تازه در اختیار گرفته ام فرصت کمی برای آماده کردن بازیکنان داشتم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر پس از آن که توانست در این فصل با سعید رستمی سرمربی وقت خود برای اولین بار به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند، نتوانست نتایج چندان خوبی را کسب کند و به همین دلیل در اواخر نیم فصل اول مسابقات از این تیم کنار گذاشته شد و مسئولان باشگاه هایپرشهر تصمیم گرفتند که به جای او مهدی مصطفوی سرمربی سابق تیم‌های گیتی پسند و فولاد ماهان اصفهان را به جای او به عنوان سرمربی انتخاب کنند.


بیشتر بخوانید: نتایج دیدار‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران


مصطفوی هم که در اواخر نیم فصل اول لیگ برتر به این تیم ملحق شد نتوانست در نیم فصل دوم با این تیم نتیجه مطلوبی را کسب کند. به طوری که تا هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر این تیم با کسب ۱۷ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. هایپرشهر در ۵ بازی گذشته خود متحمل شکست‌های سنگینی شده بود و به همین منظور مسئولان باشگاه هایپرشهر به فکر تغییر سرمربی خود افتادند.

مدیران باشگاه هایپرشهر پس از کنار گذاشتن مصطفوی از این تیم، با مهرداد جابری بازیکن سابق تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان وارد مذاکره شدند و پس از توافق با او قرار شد که جابری به عنوان سرمربی، در ۶ بازی باقی مانده، هدایت هایپرشهر را در مسابقات لیگ برتر بر عهده بگیرد. او در اولین بازی خود به عنوان سرمربی هایپرشهر، توانست شب گذشته برابر تیم خوب و قدرتمند شهروند ساری با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به برتری دست پیدا کند.

جابری سرمربی تیم هایپرشهر شاهین شهر درباره بازی شب گذشته این تیم برابر شهروند ساری و این که برای نخستین بار به عنوان سرمربی این تیم مشغول به همکاری شده است نیز اظهار داشت: با توجه به آن که من این تیم را تازه در اختیار گرفته ام، به همین دلیل فرصت زیادی برای آماده کردن بازیکنان برای این دیدار نداشتیم، اما با این وجود از نحوه بازی تیمم بسیار راضی هستم.


بیشتر بخوانید: داورزنی: همه تیم‌های لیگ برتر فوتسال ما را به چشم یک مدعی نگاه می‌کنند


او افزود: هایپرشهر در ۵ بازی گذشته خود موفق نشده بود که به پیروزی دست پیدا کند، به همین دلیل بازیکنانم در این مسابقه کمی استرس داشتند و باعث شد که موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست بدهیم، اما با این وجود پیروزی در برابر شهروند باعث می‌شود که بازیکنانم در دیداری آینده بهتر و راحتتر کار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار