در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد؛

تذکر حجت نظری به دولت و نمایندگان مجلس درخصوص توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی

حجت نظری درباره سهم دولت در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به هیئت دولت و نمایندگان مجلس تذکر داد.

تذکر عضو شورای شهر تهران به دولت و نمایندگان مجلس در حوزه توسعه ناوگان حمل ونقل عمومیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و هشتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران به منظور بررسی وضعیت حمل و نقل عمومی در پایتخت که چندین سال است از طریق درآمد‌های شهرداری تهران نوسازی و تجهیز شده است، به دولت و نمایندگان مجلس تذکر داد.

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت آن در شرایط آلودگی هوا میزان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه مترو و اتوبوس در شهر افزایش یافت و این افزایش جمعیت مشکلات مردم در این فضا را بیشتر کرده است.

حجت نظری افزود: امروز روی صحبتم با دولت و نمایندگان مجلس است؛ این روز‌ها که لیست بودجه برخی از نهاد‌ها و دستگاه‌ها از بیت المال اعلام شد من نیز مانند بسیاری از شهروندان این سوال را دارم که چرا بخشی از این بودجه‌ها که معلوم نیست به چه شکل هزینه می‌شود، صرف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران و دیگر کلانشهر‌ها نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: دستور جهانگیری برای افزوده شدن ۳ هزار اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی


او با تأکید بر اینکه ما تمام توان خود را برای افزایش تعداد واگن‌های مترو و اتوبوس به کار گرفتیم، گفت: نمی‌خواهیم این موضوع را از شهرفروشی و پیش‌خور کردن منابع شهر به دست بیاوریم و از شما به خاطر مشکلاتی که در حین سفر در ساعات پیک ترافیک با ناوگان حمل و نقل عمومی برایتان ایجاد می‌شود پوزش می‌طلبم، قدردان صبوری شما هستم.

عضو شورای شهر تهران افزود: از شهرداری تهران می‌خواهم در جلسه هیئت دولت راهکار‌ها را برای پرداخت سهم دولت در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بیابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار