سوءاستفاده دستیار رسانه‌ای نتانیاهو از یک فیلم قدیمی

در حالی که ادعای کذب یک کاربر نزدیک به ارتش رژیم صهیونیستی برملا شده است، اما او با وجود تذکرهای متوالی حاضر به پذیرش اشتباه خود نیست.

سوءاستفاده کاربر اسرائیلی از یک فیلم قدیمیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حنانیا نفتالی کاربر توئیتر که خود را متولد رژیم صهیونیستی معرفی کرده است و براساس اطلاعات منتشر شده در قسمت مشخصات شخصی حساب کاربریش (بیو) دغدغه‌ اصلی خود را دوستی میان ایران و رژیم غاصب اسرائیل عنوان کرده است، به زبان فارسی در شبکه اجتماعی توئیتر فعالیت می‌کند.

سوء‌استفاده لشکر سایبری رژیم صهیونیستی از یک فیلم قدیمی

جمعه گذشته این کاربر ویدئویی را از مراسم تشییع پیکر «شیرزادخان شیرزادی» یکی از بزرگان ایل کلهر گیلان غرب در توئیتر به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که این فیلم مراسم تشییع یکی از آشوبگران در اعتراضات و اغتشاشات اخیر در کرمانشاه است.

یکی از کاربران که متوجه سوءاستفاده این کاربر وابسته به رژیم صهیونیستی شده است، حالا با انتشار پستی در حساب کاربریش دست به افشارگری زده و تأکید کرده است که با وجود تذکر‌های مکرر حنانیا نفتالی حاضر نشده تا این ویدئوی جعلی را  از توئیترش پاک کند.

سوءاستفاده کاربر اسرائیلی از یک فیلم قدیمی/ سوءاستفاده دستیار رسانه‌ای نتانیاهو از مراسم تشییع یکی از بزرگان ایل کلهر در گیلانغرب

براساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص این کاربر، حنانیا چهره رسانه‌ای بسیار مشهوری است که عضو آی‌دی‌اف (ارتش اشغالگر اسرائیل) بوده است و در بسیاری از جنایات آنها (مثل هجوم ٢٠١٢ غزه) حضور مستقیم داشته است. او دستیار رسانه‌ای شخصی نتانیاهو است و مسئولیت پروپاگانداسازی آنلاین را دارد.

ادعای کذب دستیار رسانه‌ای شخصی نتانیاهو برملا شد

در ادامه ویدئوی منتشر شده در توییتر این کاربر رژیم صهیونیستی که در واقع مربوط به مراسم تشییع پیکر یکی از بزرگان ایل کلهر در گیلان غرب استان کرمانشاه است را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.